مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری :در راس تمام فتنه ها آمریکا و اسرائیل و حکومت خائن  آل سعود قرار دارند 

خطیب جمعه شهر ری گفت : خون شهدای حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام قطعا بی جواب نمی ماند و توقع ما از قوه قضاییه ، نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد جدی و سریعتر با عوامل و منافقان و دشمنان اسلام است .

  به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه نماز جمعه این هفته شهر ری که با حضور جمع کثیری از نمازگزاران و عاشقان اهل بیت همراه بود ضمن گرامیداشت ایام ولادت سیدالکریم و آغاز برنامه های آستان مقدس به تبیین زندگانی آن حضرت و همراهی با امام هادی علیه السلام پرداخت و درباره اجر و ثواب زیارت سید الکریم سخنانی را ارائه کرد. 

خطیب جمعه شهر ری با محکوم کردن اقدامات اغتشاشاگران و آشوبگران گفت : در میان اغتشاشگران دشمنان این مرز و بوم و همچنین سارقان اموال مردم شناسایی شده اند که مردم با حواسی جمع باید از این منافقان کوردل تبری بجویند .

شاهچراغی با اشاره به بیانیان رهبر معظم انقلاب در خصوص شهادت زائران حرم حضرت احمد ابن موسی علیه السلام تاکید کرد : همانطور که معظم له فرمودند پایان این ماجرا با پیروزی ایرانیان مومن و مسلمان و وطن پرست همراه خواهد بود .

خطیب جمعه شهر ری ادامه داد : در راس تمام فتنه ها آمریکا و اسرائیل و حکومت خائن  آل سعود قرار دارند . این حادثه یک عاملی داشت وهابی و تکفیری و بطور مشخص شاهد هستیم این ایادی استکباری و دشمنان اسلام وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند .

این حوادث تلخ عوامل داخلی دارد

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد : ولی باید گفت این حوادث تلخ عوامل داخلی دارد همان عواملی که زمینه و بستر اغتشاش را فراهم کردند تا آشوبگران به مردم ایران حمله کنند .توقع این است که با اقدام تروریستی این عوامل برخورد جدی صورت بگیرد.

 شاهچراغی گفت : هنوز آشوبگران نیروهای انتظامی و بسیجیان را به شهادت  می رسانند . اگر چه امام خمینی فرمودند ما را بکشید ملت ما بیدارتر می شوند . قطعا خون شهدا در مراحل انقلاب و بعد از آن هم همینطور خواهد بود و جوانان و مردم ما بیدارتر با فتنه ها مبارزه و مقابله خواهند کرد.

وی افزود : نماز گزاران شهر ری امروز بعد از نماز جمعه با مردم مسلمان و مومن کشور هتک حرمت به حرم شاهچراغ را در راهپیمایی محکوم خواهند کرد و خواستار برخورد قاطع با عوامل این واقعه هستیم .

روز ۱۳ آبان فریاد مرگ بر امریکای خود را به خارج از مرزها می رسانیم

شاهچراغی روز جمعه آینده روز ۱۳ آبان را هم روز مهمی خواند و گفت : قرار است راهپیمایی بزرگی با حضور آحادمردم در شهرستان ری همراه با مردم کشور انجام شود که در ان روز  هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می زنیم . جمعه آینده کنار مردم کشورمان در روز ۱۳ آبان فریاد مرگ بر امریکای خود را به خارج از مرزها می رسانیم .

خطیب نماز جمعه شهر ری با بیان اینکه آمریکا بیش از ۷۰ سال است دست از دشمنی با ما بر نداشته تاکید کرد: در تمام گرفتاریهای ملت ، دست آمریکای خونخوار مشهود است . مزدوران آمریکا در جهان و منطقه جنایات داعش را رقم می زنند. خود امریکایی ها داعش را بوجود آوردند و در وزارت خارجه آمریکا همواره توطئه علیه ایران روسیه و چین و کره شمالی داشته اند و واشنگتن امسال برای مقابله با ملت ایران بودجه خود را دو برابر کرده است .

راهپیمایی در محکومیت آشوبگران و همراهی با خانواده شهدای حرم احمد ابن موسی

امام جمعه شهرری

پس از پایان نماز ، راهپیمایی در محکومیت آشوبگران و همراهی با خانواده شهدای حرم احمد ابن موسی از حرم سید الکریم تا میدان اصلی شهر ری با حضور گسترده مردم مومن و متعهد و مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، وای اگر خامنه ای حکم جادم دهد ، الله اکبر خامنه ای رهبر ،مرگ بر آمریکا ، آل سعود ،اسراییل و منافق و شهادت زائران ، امنیت امنیت ، انزجار از آشوبگران از شعارهای مردم بود .

در پایان قطعنامه ای در محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ شیراز و اقدام آشوبگران طی چند روز گذشته با قرائت قطعنامه ای همراه با تایید و  الله اکبر مردم و شرکت کنندگان اعلام شد که برخورد جدی از سوی قوه قضائیه با آشوبگران اولویت خواستار مومنان ونماز گزاران شهر ری بود .

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه