مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

باند سرقت به عنف در شهرستان ری منهدم شد|مبادله اموال مسروقه با مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند سرقت به عنف در محدوده حسن آباد خبر داد و گفت: اعضای این باند به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز چهارشنبه در این باره توضیح داد: ۴ سارق زورگیر با استفاده از موتورسیکلت به صورت زوجی با تهدید سلاح سرد (چاقو) اقدام به سرقت تلفن همراه جوانان می کردند.

وی ادامه داد: متهمان در یک کار اطلاعاتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۵۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

وی یادآور شد: اعضای این باند پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع  قضایی شدند.

سارق حرفه ای خودرو با تیراندازی پلیس ری زمین‌گیر شد

همچنین سرهنگ واحدزاده رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو به همراه کشف یک دستگاه خودروی مسروقه طی تعقیب و گریز ضربتی و تیراندازی تیم عملیاتی آن یگان خبر داد.

وی یادآور شد: در تحقیقات انجام شده متهم به ۶ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

مبادله مواد مخدر با اموال مسروقه در باقرشهر


سرهنگ نکومنش رئیس کلانتری ۱۷۵باقرشهر هم از دستگیری ۳ مالخر لوازم مسروقه در محله باقرشهر که به ازای موادمخدر از سارقان لوازم سرقتی خریداری می کردند خبر داد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ۳ دستگاه دوربین مداربسته، ۳ دستگاه پمپ آب، ۱۱ دستگاه تلفن همراه، ضبط خودرو، جک خودرو، تعداد زیادی ابزار آلات و آچار و مقادیر زیادی کابل برق مسروقه و… کشف شد.

نکومنش خاطرنشان کرد: متهمان که به خرید اموال مسروقه از سارقان اعتراف کردند، پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

همچنین در خبری دیگر سرگرد یازرلو رئیس کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار خودروهای محدوده شهرری با اقدامات فنی و اطلاعاتی تیم عملیاتی آن یگان خبر داد.

وی گفت: در بازدید از مخفیگاه متهم ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد و متهم در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف که پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه