مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تکذیب اعتصاب کارگران پالایشگاه تهران |گفتگوی صنفی بود

سخنگوی پالایشگاه تهران با تکذیب اعتصاب کارگران این پالایشگاه گفت: کارگران پیمانکاری در خصوص برخی مسائل صنفی گفت‌وگویی با روسای خود در محوطه این پالایشگاه انجام دادند و با پاسخ به مشکلات آنها و قول رفع این مشکلات، اکنون بر سر کار خود بازگشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری شاکر خفایی با تاکید بر اینکه اعتصابی در پالایشگاه تهران اتفاق نیفتاده و کارگران اکنون مشغول فعالیت‌های عادی خود هستند، افزود: موردی که در پالایشگاه تهران اتفاق افتاده یک گفت‌وگوی صنفی بود.

وی با بیان اینکه کارگران پیمانکاری و روسای آنها در ورد یک مشکل صنفی صحبت کردند، ادامه داد: با پاسخ به دغدغه کارگران از سوی مسئولان آنها، کارگران پیمانکاری بر سر کار خود بازگشته‌اند و روند کار در پالایشگاه تهران اکنون عادی است.

خفایی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ گونه تجمعی در هیچ بخشی از پالایشگاه تهران نداریم.

وی دلیل این صحبت‌ها را موضوع پرداخت کمک هزینه معیشتی به کارگران و نحوه پرداخت آن عنوان کرد و گفت: کارگران پیمانکاری خواستار تغییر در نحوه پرداخت آن بودند که برای آن باید از اداره کار مجوز لازم اخذ شود.

سخنگوی پالایشگاه تهران ادامه داد: موضوع حتی معیشتی نبوده، زیرا حقوق کارگران پیمانکاری در ابتدای سال بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

امروز برخی کانال‌های تلگرامی از اعتصاب کارگران در پالایشگاه تهران خبر داده بودند که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد و روند تولید در این پالایشگاه بدون مشکل در جریان است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.