مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اشتغال زندانیان در مزارع فشافویه

افرادی که بر اساس قانون و با رأی دادگاه به زندان محکوم می‌شوند ‌به سه دسته بسته ، نیمه‌باز و رأی‌باز تقسیم میگردند.

بر اساس این تقسیم‌بندی ، مجرمان و افراد شرور که به جامعه آسیب می‌رسانند ، در زندان‌های بسته و زندانیان عادی در زندان‌های نیمه‌باز و باز نگهداری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری ، روزنامه «ایران» درباره اشتغال زندانیان در فشافویه نوشت: «در پشت کوه‌های به هم پیوسته‌ای که در جنوب تهران واقع شده‌اند، منطقه‌ای به نام فشافویه، زندانی بزرگ را در دل خود جای داده اما برخی زندانیانی که جرایم خرد دارند، تحت شرایطی، در محیطی محصور دوران محکومیت خود را نمی‌گذرانند و می‌توانند مانند همه افراد آزاد در کنار خانواده خود روزگار سپری کنند.

بر این مبنا افرادی که بر اساس قانون و با رأی دادگاه به زندان محکوم می‌شوند ‌به سه دسته بسته، نیمه‌باز و رأی‌باز تقسیم می‌شوند. بر اساس این تقسیم‌بندی، مجرمان و افراد شرور که به جامعه آسیب می‌رسانند، در زندان‌های بسته و زندانیان عادی در زندان‌های نیمه‌باز و باز نگهداری می‌شوند.

فشافویه، منطقه پهناوری است که در دل خود زمین‌های پهناور کشاورزی را جای داده است. از این‌ رو برخی زندانیان رأی‌باز، حالا که زمان برداشت پسته است در زمین‌ها و باغ‌های پسته مشغول به کار هستند، دسته‌ای دیگر در استخرهایی که مخصوص پرورش ماهی قزل‌آلا است، مشغول بوده و عده‌ای هم در محل پرورش شترمرغ، دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند.

به جز این محل‌ها، دامداری و محلی برای پرورش زنبور عسل هم در منطقه وجود دارد که فعال بوده و زندانیان در آن نیز مشغول فعالیت هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه