مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید سرپرست بهزیستی شهرستان ری از انجمن نابینایان به مناسبت روز جهانی عصای سفید

داود خادم سرپرست بهزیستی شهرستان ری از انجمن نابینایان تجلی ، توانایی و تجربه ری بازدید و از روشندلان موفق تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران ، سرپرست بهزیستی شهرستان ری ضمن گرامیداشت روز عصای سفید با شعار ” اجرای قانون حمایت از معلولان ، نوید بخش حضور اجتماعی نابینایان ” این روز را به روشندلان تبریک گفت و بیان داشت : تمامی تلاش مسئولین به سمت افزایش سطح آگاهی های عمومی به جامعه هدف بوده تا این افراد به سمت مطالبه گری و پیگیری دغدغه های خود باشند.

خادم در ادامه افزود : خدمات ارزنده‌ و ماندگاری که این انجمن به جامعه نابینایان ارائه می‌کند باعث شده تا حقوق اجتماعی نابینایان به عنوان عضوی از یک جامعه متمدن شمرده شود و به نوعی همکار بهزیستی شناخته شوند.

هیات مدیره و اعضای انجمن نابینایان نیز در این دیدار به بیان مسائل ، مشکلات و دغدغه های خود پرداخته و خواستار همکاری تمام دستگاههای اجرایی و نهادهای نظارتی برای طرح مسائل نابینایان و پیگیری خواسته های این قشر از افراد جامعه شدند.

در پایان سرپرست بهزیستی شهرستان ری‌ از روشندلان موفق در زمینه های مختلف علمی ، تحصیلی ، فرهنگی ، ورزشی و قرآنی تجلیل به عمل آورد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه