مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دهیاران در حوادث جاده ای روستاها جهت رفع ترافیک به کمک پلیس راه بیایند

فرمانده پلیس راه حسن آباد شهرستان ری گفت: دهیاران در حوادثی که در مسیرها و راه های روستایی رخ می دهد، به کمک پلیس راه بیایند و مانع از ایجاد ترافیک شوند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ سیف الله فرهادی روز سه شنبه در مراسم راهدار محله و تجلیل از راهداران و دهیاران نمونه شهرری افزود: دهیاران و راهداران در راه های روستایی تجزیه صحنه حادثه را داشته باشند و پس از وقوع حوادث مسیر را برای مردم باز کنند.

وی یادآورشد: پس از وقوع حوادث و ثبت جزئیات حادثه، مسیر باید بازگشایی شود تا مسبب حوادث بعدی نباشد.

فرهادی اظهار داشت: بدون شک دهیاران پس از وقوع حادثه در راه های روستایی، در صحنه حضور می یابند و از همین رو نیز خواستار همکاری برای حفظ صحنه و ایمن سازی فضا از آنان هستیم.

فرمانده پلیس راه حسن آباد شهرستان ری گفت: دهیاران در صورتی که در محدوده مدیریتی خود نقطه حادثه خیزی دارند، شناسایی و تا حد امکان آن را برطرف سازند تا برای مسافران و عابران حادثه ای رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران در صورتی که خواهان اعمال محدودیتی در تردد و مسیرهای دسترسی هستند، به حتم مجوز های لازم را از شورای ترافیک شهرستان در فرمانداری و پلیس راه دریافت کنند.

فرهادی این هماهنگی را برای جلوگیری از وقوع حادثه و مشکلات بعدی لازم دانست و شعار هفته فراجا طی سال جاری را “پلیس حامی مردم و مردم حامی پلیس” اعلام کرد.

محمدرضا زمانی مدیر راهداری شهرستان ری نیز در این مراسم لازمه رفع نقاط حادثه خیز را تعریف شناسامه برای آنها برشمرد و گفت: وقوع حوادث مکرر در یک محل، آن را به نقطه حادثه خیز تبدیل نمی کند.

وی اضافه کرد: برای نقاط حادثه خیز باید شناسنامه تعریف و آن را برای شورای ترافیک استان ارسال کرد، در کنار آن، تمام تلاش ما در راهداری به حداقل رساندن حوادث جاده ای است.

در پایان این مراسم از راهداران، ماموران پلیس راه و دهیاران نمونه شهرری تجلیل شد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.