مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سرکشی بخشدار فشافویه از تمرینات کشتی گیران

عصر روز دوشنبه ۱۸ مهرماه نماینده عالی دولت در بخش فشافویه از تمرینات کشتی آزادکاران شهر حسن آباد بازدید نمود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه روز دوشنبه هادی حسینخانی بخشدار و سروان پاسدار علی پایخوان فرماندهی حوزه ۴۵۹ شیخ کلینی با همراهی علی اکبر قنبری سرپرست هیئت کشتی فشافویه با حضور سرزده در آکادمی کشتی آزاد شهید همت از نزدیک به تماشای تمرین فرزندان کشتی گیر شهر نشستند .

در این بازدید آزادکاران نونهال و نوجوان فشافویه زیر نظر مهدی محمدی مربی توانمند خود به مرور تمرینات روزانه پرداخته و با انجام رقابت های دوستانه تشویق میهمانان را برانگیختند .

قنبری هم با اعلام قدردانی از همراهی مدیران ، تلاش در جهت کشف استعداد و شکوفایی آنها و نیز پیشبرد اهداف ورزشی منطقه را از اولویت متولیان ورزش کشتی فشافویه عنوان کرد و حمایت های جدی و همیشگی مدیران منطقه از ورزشکاران را خواستار شد .

آکادمی قهرمانی کشتی آزاد شهید همت از سال ۱۳۹۰ زیر نظر هیئت کشتی فشافویه در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج ۴۵۹ آغاز نموده که علی خرمدل دارنده مدال طلای جهان در رده سنی نوجوانان را میتوان از استعدادهای پرورش یافته آن نام برد . این مجموعه در حال حاضر با دارا بودن تعداد ۸۵ کشتی گیر در رده های نونهال و نوجوان فعالیت ورزشی خود را در شهر حسن آباد فشافویه دنبال میکند .

منبع سرویس بخش فشافویه
از طريق مجید قنبری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه