مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قدردانی معاون وزیر از آتش نشانان شمس آباد

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از آتش نشانان ایستگاه شهرک صنعتی شمس آباد تجلیل کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انعکاس ری از فشافویه عصر روز یکشنبه دهم مهرماه دکتر علی رسولیان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد با مدیران شرکت خدماتی ، ریاست و پرسنل ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرک دیدار و گفتگو کردند.

دکتر رسولیان مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با قدردانی از تلاش و ایثارگری پرسنل آتش نشان ایستگاه شمس آباد نقش آنان را در حفظ جان و سرمایه صنعتگران ارزشمند عنوان کرد .

مهندس مسلم ولی پور رئیس هیئت مدیره و مهندس داود ولی عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد در این بازدید با ارائه گزارشی از عملیات امداد و نجات این ایستگاه ؛ مساعدت ویژه در خصوص رفع کمبود و تجهیزات ایمنی لازم را خواستار شد .

در این مراسم معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اهداي گل و هدیه روز آتش نشانی را به آتش نشانان ایستگاه صنعتی شمس آباد تبریک گفت و از تلاش های آنان قدردانی نمود .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه