مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ایمن‌سازی سوزن‌های ایستگاه متروی شهرری/متروآخر هفته بین ایستگاه‌های شهرری و پالایشگاه سرویس دهی ندارند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های خط یک متروی تهران در محدوده ایستگاه شهرری خبر داد و گفت: به همین دلیل خط یک متروی تهران در محدود ایستگاه‌های شهرری تا پالایشگاه، روزهای پنجشنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ شهریورماه سرویس‌دهی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری حامد عباسی نامی با اشاره به اینکه بعد از ۲۰ سال بهره‌برداری از خط یک مترو، بهسازی امری ضروری است، گفت: با بازگشایی مراکز تحصیلی در مهرماه شاهد افزایش مسافر خواهیم بود. بنابراین انجام تعمیرات موردنیاز در اولویت کاری قرار گرفته است و آخر این هفته فاز نخست عملیات ایمن‌سازی و بهسازی سوزن‌های جنوبی خط یک در محدوده ایستگاه شهرری تا ایستگاه پالایشگاه در کمترین زمان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با بهسازی این سوزن‌ها، بهره‌برداری از نیمه جنوبی خط یک متروی تهران در شرایط مطلوب‌تر و ایمن‌تری قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده تلاش داریم تا این کار ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام شود، افزود: در این دو روز حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می‌شود و سرویس‌دهی از ایستگاه تجریش تا ایستگاه شهرری و بالعکس و همچنین از ایستگاه پالایشگاه تا کهریزک و فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت انجام خواهد شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ عباسی نامی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی جهت انتقال مسافران ((به‌صورت رایگان)) در مسیر رفت‌وبرگشت از ایستگاه شهرری به ایستگاه پالایشگاه و بالعکس، از اولین ساعت بهره‌برداری مترو در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور انجام شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه