مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری یک نفر در پی دپوی روغن موتورهای قاچاق در شورآباد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس خارجی قاچاق در عملیات ماموران این پلیس در شورآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ” هدایت بهرامی” گفت : ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه خود از دپوی محموله روغن موتور و گیربکس قاچاق در یکی از انبار‌های محدوده “شورآباد “شهر ری مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل دقیق انبار و انجام تحقیقات تخصصی طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبار بازدید کردند و ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق در بشکه‌های ۲۲۰ لیتری که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش روغن موتور و گیربکس مکشوفه را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بهرامی بیان داشت: این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه