مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عوامل نزاع قیامدشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی همراه با اسلحه سرد در شهر قیامدشت خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح دو مورد از مهمترین پرونده‌های فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: اعلام وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در یکی از خیابان‌های محدوده قیامدشت و انتشار کلیپ این درگیری در فضای مجازی، سبب شد تا ماموران کلانتری قیامدشت سریعا برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شوند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، مشخص شد چندین نفر به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر شده و با ایجاد تنش و درگیری‌، نظم عمومی و آسایش مردم محل را برهم زده اند.

جلیلیان گفت: حضور به موقع و مقتدرانه پلیس منجر به دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی نزاع و کشف سه قبضه سلاح سرد مانند شمشیر و قمه شد.

وی تصریح کرد: افراد دستگیرشده به دادسرا معرفی شدند تا مراحل قانونی مربوطه را بگذرانند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به رضایت مردم در پی دستگیری این افراد اظهار کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری‌های لازم برای  دستگیری مجرمان، به شکل جدی با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند برخورد خواهد کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه