مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف تریلی کالای قاچاق در جاده قم به ارزش 50 میلیارد ریال

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در جاده قدیم قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سردار حمید هداوند روز شنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران در رصدهای اطلاعاتی به دست آوردند که راننده یک دستگاه خودروی تریلی قصد انتقال کالای قاچاق از شهرهای جنوبی کشور به یک انبار بزرگ کالا در شهر ری را دارد.

وی عنوان کرد: ماموران این پلیس با کنترل محورهای مواصلاتی به شهر تهران، موفق به شناسایی خودروی تریلی در جاده قدیم قم شدند و با کنترل تردد وی، این خودرو را در ایستگاه ایست و بازرسی حسن آباد متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: دراین عملیات ۶ هزار و ۶۹۶ دستگاه موتور همزن کوچک، ۳ هزار و ۹۶۰ عدد تیغه آبمیوه گیری، ۵۲ هزار و ۵۰۰ عدد انواع میله همزن، ۸ هزار و ۱۰۰ عدد کلید دستگاه آبمیوه گیری، ۴ هزار عدد قطعه پلاستیکی، ۷۲۸ دست پارچ و لیوان، ۳ هزار و ۹۸۴ دستگاه موتور آبمیوه گیری سایز بزرگ و ۳کیسه درپوش کلید آبمیوه گیری و همزن(فله ای) قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با قاچاقچیان بدون اغماض خواهد بود و اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه