مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز باز پس گیری املاک شهرداری منطقه 20 از تشکل های مختلف /مرکز مهارت آموزی کوثر پس از یک دهه تخلیه شد

بسیاری از املاک شهرداری منطقه 20 از دوره های گذشته مدیریت شهری به صورت رایگان به تشکل های مختلف در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی واگذار شده بود که اکثر این مراکز اکنون یا بلااستفاده هستند یا در تصاحب برخی از افراد و تشکل ها هستند که نه کار فرهنگی انجام می دهند نه خیرشان به شهروندان می رسد که امیدواریم بازپس گیری مرکز مهارت آموزی کوثر به ارزش تقریبی 56 میلیارد تومان سر آغاز سروسامان داده به اینگونه املاک وهمچنین سرای محله ها باشد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛شهردار منطقه 20 با اشاره به تخلیه ملک شهرداری اظهار داشت :با پیگیری اداره حقوقی شهرداری منطقه و با دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری ،بعد از یک دهه بهره برداری رایگان از مرکز شماره دو مهارت آموزی کوثر با حضور نیروی انتظامی و اداره املاک و یگان حفاظت در راستای صیانت از حقوق شهروندان این مرکز با ارزش تقریبی 56 میلیارد تومان بازپس گیری شد .

ناظم رضوی گفت : مراکز مهارت آموزی کوثر شهرداری تهران با هدف توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در جهت ایجاد معیشت پایدار و اشتغال زایی راه اندازی شده است که در این اقدام هیچ کدام از زنان سرپرست‌ خانوار به کار در این مرکز به هیچ عنوان بیکار نخواهند شد.

شهردار منطقه 20 تاکید کرد : انتخاب بهره بردار طی تشریفات قانونی و اداری صورت پذیرفته است و بهره بردار جدید با سابقه طولانی در کارآفرینی و ارائه خدمت به این جامعه هدف، قانونمند و منصفانه به این افراد حقوق مزایا پرداخت خواهد کرد تا بی‌عدالتی و حقوق ناچیز بهره بردار قبل جبران شود.

رضوی با اشاره به اینکه مرکز مهارت آموزی کوثر شماره دو واقع در مجتمع تجاری لاله با مساحت ۸۰۰ مترمربع سالن و دفتر کار، که از سال ۱۳۹۲ به صورت رایگان تاکنون در اختیار بهره بردار قرار داشته است، ادامه داد: با پیگیری های مدیریت شهری منطقه و به دلیل عدم رعایت تشریفات قانونی و عدول از تعهدات لازم الاجرای مراکز مهارت آموزی کوثر، با دستور قضایی از ادامه بهره برداری غیر قانونی در مرکز مهارت آموزی کوثر شماره دو شهرداری منطقه۲۰ ممانعت به عمل آمد.

رضوی تاکید کرد: بهره بردار غیرقانونی در پرداخت حقوق و مزایا زنان سرپرست خانوار شاغل در این مرکز، پایبند به مصوبات و دستور العمل های قانونی نبود که با اتمام مهلت قرارداد در پایان سال ۱۳۹۵، به منظور رعایت آیین نامه معاملات شهرداری تهران مبنی بر برگزاری مزایده عمومی و یا در عمل به الزام قانونی اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر تهران در واگذاری رایگان اماکن شهرداری به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه