مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهردار باقرشهر : طرح تعریض 2200 متر از خیابان شهید رجایی در هفته دولت آغاز می شود

محسن قضاتلو شهردار باقرشهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات شهرداری برگزار شد از آغاز طرح تعریض 2200 متر از خیابان شهید رجایی در هفته دولت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ عصر امروز به مناسبت روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور اصحاب رسانه ،شهردار و مدیران این مجموعه در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد .

در این مراسم شهردار باقرشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: قرار بود در روز خبرنگار در خدمت عزیزان باشیم که به جهت تقارن این ایام با روز عاشورا به این روز موکول شد و جا دارد ضمن تبریک این روز به همه ی عزیزان از زحمات و تلاش های بی وقفه شما تشکر کنم .

قضاتلو گفت : خبرنگاری حرفه ی سختی است که باید در انعکاس اخبار رعایت اخلاق و تقوا در نظر گرفته شود تا حقی ضایع نشود و اصحاب رسانه در بخش مدیریت شهری در نظر داشته باشند باید موضوعات را از تمامی دستگاه های خدمت رسان مطالبه کنند چون در کنار اینکه شهرداری وظیفه مدیریت شهر را برعهده دارد بسیاری دیگر از دستگاه ها نقش یاری رسان یا نقش اصلی را در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری دارند که باید نحوه خدمات دهی آنها بیشتر زیر ذره بین خبرنگاران باشد و مطالبه بیشتری داشته باشند .

شهردار باقرشهر با اشاره به ارتباط مستقیم با شهروندان اظهار داشت : از بدو ورود اینجانب هم طبق وظیفه ذاتی؛ هم سفارشات رهبری به مسئولان در صحبت هایشان در خصوص حضور در بین مردم و ارتباط نزدیک با مردم؛از طریق جلسات مستمر دیدارهای مردمی ،حضور در مساجد و در بین نمازگزاران ،پیگیری های محله محور وارتباط نزدیک با مردم از طریق اختصاص یک خط تلفن همراه در شبکه های اجتماعی ارتباط نزدیکی با شهروندان دارم که روزانه تعداد زیادی از همشهریان مشکلات خود را شخصا به اینجانب منتقل می کنند .

قضاتلو با اشاره به پروژه های شهرداری گفت :  در هفته دولت امسال کلنگ احداث باند کندرو بلوار شهید رجایی به طول 2200 متر و افتتاح روشنایی بلوار شهید رجایی را در برنامه های خود داریم .

وی اظهار داشت :به دنبال اصلاح ساختار نظارتی و خدماتی شهرداری هستیم تا در آینده ای بسیار نزدیک بتوانیم خدمات الکترونیکی لازم را به صورت غیر حضوری به شهروندان ارائه کنیم و در کنار پرتال اطلاع رسانی پرتال خدمات الکترونیک شهرداری به زودی برای شهروندان راه اندازی می شود .

شهردار باقرشهر با اشاره به مشکل پارکینگ در باقرشهر اظهار داشت : متاسفانه در گذشته تخلف های بیشماری در خصوص تامین پارکینگ صورت گرفته  که امروز خیابان های شهر به این وضع دچار شده است و ما به دنبال تسهیل این مشکل هستیم و با استفاده از تیم های کارشناسی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند در کنار جلوگیری از ساخت املاکی که نمی توانند پارکینگ تامین کنند تلاش داریم در راستای رفاه شهروندان پارکینگ های محله ای احداث کنیم .

قضاتلو در پایان تکمیل پل شهید جعفرزادگان ،الحاق بافت جدید به شهر ،بازتعریف طرح تفصیلی با رعایت نیازهای شهری ،اصلاح و رفع گره های ترافیکی و ساماندهی منظر و سیمای شهری را از اهم برنامه های شهرداری باقرشهر در سال جاری دانست .

در انتهای این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل وقدردانی شد .

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.