مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
مجالس تعزیه خوانی دهه اول محرم در شهر ری برگزار شد

برپایی مجالس تعزیه خوانی دهه اول محرم در شهرری

این تعزیه های میدانی در شب های دهه اول محرم و به همت هیئت تعزیه داران باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) در محل میدان بروجردی دولت آباد شهرری برگزار و با استقبال پرشور عاشقان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری؛ در این مجالس تعزیه، حماسه کربلا و رویارویی امام حسین (ع) و یاران با وفایش با لشکر کفر به صورت میدانی به تصویر کشیده شد و مردم عزادار با مشاهده این برنامه ها اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه خود زدند.

این تعزیه های میدانی در شب های دهه اول محرم و به همت هیئت تعزیه داران باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) در محل میدان بروجردی دولت آباد برگزار و با استقبال پرشور عاشقان و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) مواجه شد.

اجرای تعزیت و سوگواری بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش در دشت کربلا همواره با هدف زنده نگه‌داشتن و پاسداشت نهضت و مکتب حسینی و تبلور و تجلی مفاهیمی چون عشق،ایمان، ایثار و فداکاری،همراه بوده است.

گفتنی است اجرای تعزیه هایی نظیر شهادت حضرت علی اصغر(ع)، شهادت حضرت عباس(ع)، شهادت دو طفلان مسلم(ع)، شهادت حضرت امام حسین(ع) بخش هایی از این تعزیه خوانی بودند که در شب های محرم از منظر سوگواران و عزاداران حسینی گذشتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه