مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فاجعه در حوضچه فاضلاب کارخانه پلاستیک در روستای قمصر /4 نفر کشته و یک مصدوم با وضعیت وخیم

علت حادثه به گفته کارگران حاضر در محل گیرکردن پمپ موجود در حوضچه فاضلاب بوده که نفر اول وارد حوضچه شده و به علت بیرون نیامدن نفرات بعدی یکی بعد از دیگری وارد حوضچه می شوند و این حادثه تلخ رقم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر ؛ در پی تماس شهروندان در ساعت ۱۸.۴۰ امروز با آتش نشانی باقرشهر؛ نیروهای ایستگاه های شهید عبدالمحمد و شهیدان سفلایی به محل حادثه اعزام شدند.

پس از بررسی هاي لازم مشخص می شود علت حادثه به گفته کارگران حاضر در محل گیرکردن پمپ موجود در حوضچه فاضلاب بوده که نفر اول وارد حوضچه شده و به علت بیرون نیامدن نفرات بعدی یکی بعد از دیگری وارد حوضچه می شوند و این حادثه تلخ رقم می خورد.

این حادثه در حوضچه فاضلاب انبار دپو ضایعات پلاستیک در روستای قمصر انتهای خیابان سادات رخ داده است و فوتی ها که از اتباع کشور افغانستان هستند برای نجات و کمک به همدیگر یکی بعد از دیگری وارد حوضچه فضلاب شده و بعلت تولید گاز توسط فضولات و عدم اگاهی از این موضوع دچار خفگی شده اند

آتش نشانان بعد از حضور در محل نسبت به خارج کردن اجساد اقدام نمودند و تنها مصدوم حادثه را تحویل عوامل اورژانس دادند ، اجساد چهار فوتی هم تحویل کلانتری شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه