مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع کننده مواد مخدر در شهرری با 1 کیلو تریاک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر با 1 کیلوگرم تریاک در شهرری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ “دوستعلی جليليان” در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده شهر ری ، ماموران عملیات کلانتری 172 عبدالعظیم (ع) پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه یک نفر در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت می کند شناسایی و دستگیری نامبرده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در ادامه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و با زیر نظر قرار دادن تحرکاتش در عملیاتی غافلگیرانه این قاچاقچی مواد مخدر را در محدوده خیابان هلال احمر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک کیلو و 300 گرم مواد تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ جلیلیان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس در زمینه برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر اظهار کرد: از شهروندان درخواست داریم که هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه