مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

رفع موانع قانونی تکمیل ورزشگاه چند منظوره روستای اسلام آباد نظامی پیگیری می‌شود

جعفر شربیانی رئيس شورای شهرستان ری و عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران در بازدیدی به همراه اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری از روستای اسلام آباد نظامی خبر از پیگیری و رفع موانع قانونی در مسیر تکمیل ورزشگاه چند منظوره این روستا خبر داد .

جعفر شربیانی در حاشیه بازدید از روستای اسلام آباد نظامی با اشاره به ظرفیت‌ها و کاستی‌های موجود در این روستا اظهار داشت: اسلام آباد نظامی در سال‌های قبل محله‌ای در محدوده شهرداری منطقه 20 بود اما در سال‌های گذشته به دلیل اعتبارات قابل توجه دولت وقت به روستاها و ارزش افزوده‌ای که به روستاها اختصاص می‌یافت از محله خارج و تبدیل به روستا شد.
وی افزود: امروز روستای اسلام آباد نظامی دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است و بدون زیرساخت‌های دامداری و کشاورزی از مواهب روستا بهره‌مند می شود و با در اختیار داشتن شورای مستقل و دهیاری با اختیارات لازم و کسب بودجه‌های دولتی امکان و فرصت ارائه خدمات در آن فراهم است؛ در صورتی که در محلات شهری چنین اختیاراتی وجود ندارد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بازدیدی که از روستا داشتیم از نزدیک مشکلات موجود در روستا را مشاهده کردیم و با ظرفیت‌های موجود که می‌توان در جهت توسعه روستا از آن بهره برد از نزدیک آشنا شدیم.
شربیانی تصریح کرد: ساختمان فعلی شبکه بهداشت روستای اسلام آباد نظامی در محل مناسبی قرار ندارد و بر اساس قانون باید معوضی در بافت داخل یا نزدیک به روستا ایجاد شود تا مردم به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته و استفاده کنند و مرکز فعلی نیز به مرکز اشاعه فرهنگی تبدیل شود.
وی با اشاره به ساخت و تکمیل ورزشگاه چند منظوره در روستای اسلام آباد نظامی گفت: از شورای محترم و مدیریت روستا تقاضا داریم در راستای تکمیل هرچه سریعتر این سالن ورزشی مکاتباتی را با دستگاه‌های مربوطه داشته باشند تا با حل شدن موانع قانونی امکان ارائه خدمات به مردم روستا فراهم شود.
عضو شورای شهر تهران ابراز داشت: وضعیت روستای اسلام آباد نظامی نسبت به سایر محلات بهتر است و فرصت‌های خوبی برای خدمات رسانی وجود دارد که با همدلی و مودت اعضای شورا عملیاتی خواهد شد.
شربیانی در پایان خاطرنشان کرد: روستای اسلام آباد نظامی دارای ظرفیت ویژه‌ای است و از آنجا که بیشتر ساکنان آذری زبان هستند از نعمت هیئت‎های پرشور برخوردار است و در حدود 14 حسینیه در این روستا قرار دارد که ظرفیت فرهنگی و مذهبی این روستا محسوب می شود و می توان با حمایت و مطالبه گری با ساماندهی هیئات و پربار و پرشور کردن برنامه‌های مذهبی، عزاداری عزادارن حسینی در این روستا تبدیل به یک آئین مذهبی شاخص شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه