مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

محمد مهدی رحیمی به عنوان دادستان جدید شهرستان ری منصوب شد

صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد شهرستان ری غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری جای خود را به محمد مهدی رحیمی داد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد شهرستان ری و شاه کرمی معاون قضایی رئيس کل دادگستری استان تهران در تالار شیخ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام غلامرضا نوفرستی جای خود را به محمد مهدی رحیمی داد .

در این مراسم از زحمات نزدیک به دو سال و نیم غلامرضا نوفرستی در ری تقدیر شد و وی پس از این بازنشسته می شود ؛همچنین محمد مهدی رحیمی که پیش از این معاون دادستان اسلامشهر بود به عنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان ری معرفی شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم با بیان اینکه باید مرزبندی بین مردم و فاسقان ایجاد شود، اظهار کرد: کسانی که امنیت روانی جامعه را مختل می‌کنند و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند باید از جایگاه خود مطلع شده و مردم در این رابطه حمایت شوند.

وی گفت: ایمان، صبر و استقامت، پایداری، عدل، عدم افراط و تفریط و جهاد از ملزومات مسئولان در مواجه با مردم در حوزه قضایی است زیرا که قوه قضاییه ملجأ و پناهگاه مردم است که با وجود محدودیت‌های موجود در حوزه قضایی باید به بهترین نحو اجرایی شود.

شاه‌کرمی افزود: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه قوه قضاییه نیست و همه دستگاه‌ها باید برای این مهم تلاش کنند تا در زمینه پیشگیری از جرائم اقدام قاطع صورت گیرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید براینکه همه پرونده‌های قضایی حتما به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: اگر زمان بررسی آن طولانی شود آسیب محسوب می‌شود لذا باید تلاش کنیم تا در کمترین زمان ممکن این مهم محقق شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.