مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

راه اندازی صفحه شخصی تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در اینستاگرام

در آستانه عید سعید غدیر خم به منظور بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در فضای مجازی و با هدف تعامل بدون واسطه با مردم صفحه شخصی حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در اینستاگرام راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، صفحه شخصی حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در آستانه عید سعید غدیر خم به منظور بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در فضای مجازی و با هدف تعامل بدون واسطه با مردم، در اینستاگرام راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر در اولین پست خود پیامی به شرح زیر قرار داده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّةِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

خواهران و برادران عزیز و گرامی

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیزان بزرگوار، عید سعید غدیر خم که از بزرگترین اعیاد اسلامی است را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم هر کجا هستید سالم و سربلند و موفق باشید.

بنده در تمام مسئولیت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌ام همیشه با مردم و کنار مردم بوده‌ام، هم اکنون نیز که افتخار خادمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نصیب اینجانب گشته، همان روش قبلی را ادامه می‌دهم و تلاش دارم با بهره‌گیری از نقطه نظرها، پیشنهادها و انتقادها راه‌های جدیدی برای خدمت هرچه بیشتر زائران و بویژه مردم متدین و انقلابی و ولایی شهرستان ری پیش روی خود باز کنم.

از این رو با توجه به اینکه امروز بهره‌گیری از امکانات موجود در فضای مجازی می‌تواند اینجانب را در رسیدن به اهداف مورد نظر بیشتر کمک کند لذا تصمیم گرفتیم در آستانه عید سعید غدیر خم صفحه شخصی خود در اینستاگرام را راه‌اندازی کنم تا از این طریق مستقیم و بدون واسطه با مخاطبان در تماس باشم.

تلاش خواهم کرد از نظرات و رهنمودهای شما عزیزان بهره بگیرم و بر اساس رهنمود قرآن کریم که فرموده است: «الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» بهترین نظرها را انتخاب و آنها را عملیاتی سازم و تمام مواردی که در حکم مقام معظم رهبری(دام ظله) آمده را جمه عمل بپوشانم.

مرا دعا کنید تا در این سال‌های پایانی عمر خدمتگزار خوب و سودمندی برای اسلام، انقلاب و مردم باشم انشاالله.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه