مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیربهشت زهرا (س) دستگیر شد

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که در بهشت زهرا (س) زورگیری می کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ رسول بهرامی روز پنجشنبه در این باره گفت: در پی اعلام ۲ فقره سرقت به روش زورگیری از ۲خانم در بهشت زهرا(س) دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری حرم مطهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارق در بهشت زهرا (س) خودروی های تک سرنشین که راننده آن ها خانم بودند را انتخاب و در یک فرصت مناسب از آنان با استفاده از سلاح سرد زورگیری و طلا و موبایل آنها را سرقت می کرد، افزود: روز گذشته ماموران با مشخصاتی که از سارق بدست آورده بودند مخفیگاه متهم را در یکی از رستوران های باقر شهر شناسایی کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضایی سارق در رستورانی که در آن به عنوان پیک موتوری کار می کرد در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شد و پس از انتقال به کلانتری به هر ۲ سرقت به روش زورگیری اعتراف و مال باختگان  هم متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه سارق ۲۰ ساله و دارای سوابق سرقت زورگیری و تحمل حبس در زندان است، خاطر نشان کرد: مالخر این سارق هم دستگیر و اموال مسروقه به مال باختگان بازگردانده شد و هر  ۲ نفر با دستور قضایی روانه زندان شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه