مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه موقت شهرری: مردم ایران ولایتمدار هستند

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت گفت: در دهه ولایت پرچم ولایت امام علی (ع) را بر سردر خانه مان نصب کنیم تا همه دنیا بدانند که این مملکت، ولایتمدار است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرری

با اشاره به حادثه تلخ مسجد گوهرشاد و کشف حجاب گفت: رضاخان کشف حجاب را از خاندان سلطنتی شروع کرد و نانجیب با خانواده کشف حجاب شده اش به قم آمد تا قداست حجاب را بشکند.

امام جمعه موقت شهرری ادامه داد: آن روز در حادثه گوهرشاد این همه کشته دادیم تا حجاب حفظ شود و اگر وصیت نامه های شهدا را بخوانید تاکیدشان بر حجاب است.

وی افزود: دشمنان با کشف حجاب می خواهند ضربه به جمهوری اسلامی وارد کنند .حفظ و رعایت حجاب اسلامی قانون است.

خطیب نمازجمعه شهرری همچنین دلیل تاکید بر حفظ و رعایت حجاب را حفظ حرمت زنان عنوان کرد و از بانوان نیز خواست تا به این مساله بیشتر توجه کنند.

امام جمعه موقت شهرری  با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت گفت: در دهه ولایت پرچم ولایت امام علی (ع) را بر سردر خانه مان نصب کنیم تا همه دنیا بدانند که این مملکت، ولایتمدار است.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به سالروز کودتای نوژه گفت: شاید چند ساعت مانده بود تا این کودتای کثیف عملی شود اما توسط چند جوان انقلابی این کودتا لو رفت؛ در این کودتا واقعا انسان نمی تواند باور کند که چه کسانی نقض عهد با انقلاب کردند.

وی همچنین با فرارسیدن عید قربان یادآور شد: امروز شاید یک نفر نتواند یک گوسفند قربانی کند اما می توان چند نفر در یک خانواده جمع شوند و با هم یک گوسفند قربانی کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه