مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

3 زورگیر در محدوده کهریزک دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ زورگیر که با استفاده از سلاح سرد در محدوده کهریزک زورگیری می کردند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد (قمه و چاقو) در محدوده کهریزک، رسیدگی به پرونده را تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ کهریزک به عهده گرفتند.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تجمیع پرونده های مشابه، به دست آمد که سارقان ۳ نفر بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت ها را مرتکب شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری به افزایش تیم های گشت نامحسوس اشاره کرد و ادامه داد: روز گذشته ماموران این فرماندهی سارقان را با موتورسیکلت در محل خلوتی مشاهده می کنند و بلافاصله طرح مهار سارقان را عملیاتی و تعقیب و گریز متهمان آغاز شد.

جلیلیان در ادامه افزود: بعد از اجرای سریع طرح مهار، موتور سیکلت متهمان متوقف و هر ۳ موتور سوار دستگیر و به همراه ۲ قبضه سلاح سرد (چاقو و قمه) کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف شدند و تاکنون به ۱۵ فقره زورگیری در محدوده این شهرستان اعتراف کردند، اضافه کرد: با شناسایی ۲ تن از مالباختگان هر سه سارق زورگیر با دستور قضائی روانه دادسرا شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه