مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق مغازه مکانیکی در شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق مغازه و مالخر اموال مسروقه در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه مکانیکی و  سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری لوازم خودرو در محدوده “علائین” دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری 172 عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران و انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی صحنه های وقوع جرم ، هویت سارق را که از اتباع کشور همسایه و دارای 4 فقره سابقه سرقت بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

دستگیری مالخر

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه سارق در تحقیقات پلیسی مالخر خود را معرفی نمود تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی به مخفیگاه وی اعزام و در عملیاتی منسجم مالخر اموال مسروقه دستگیر و در بازدید از این محل اموال مسرقه  کشف و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را  حدود 500میلیون ریال اعلام کرده اند خاطر نشان کرد: متهمان  پس از اعتراف به بزه ارتکابی و  تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه