مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری: ناامید کردن مردم از حربه‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرری ناامید کردن مردم را از حربه‌های دشمنان نظام برای مقابله با جمهوری اسلامی و انقلاب برشمرد و گفت: دشمنان قسم خورده نظام طوری وانمود می کنند که انقلاب اسلامی ناکارآمد و به بن بست رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرری افزود: سه عنصر لطف خداوند، ایستادگی مردم و وجود رهبری از عوامل پویایی و ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان است.

وی اظهار داشت: با کمک و لطف خداوند بیش از ۴۰ سال است که با استکبار مبارزه می کنیم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس و خنثی شدن حداقل ۶ کودتا در برابر انقلاب است.

خطیب جمعه شهرری بابیان اینکه عنصر دوم انقلاب اسلامی مردم هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان مشکلات مردم بویژه تنگناهای مالی و اقتصادی شهروندان را می دانند و برای رفع آنها تلاش و برنامه ریزی می کنند، اما مردم نیز با همه این مشکلات پای آرمانهای انقلاب و نظام ایستاده اند.

شاهچراغی نمازگزاران را به صبر دعوت کرد و ادامه داد: مطمئن باشید به لطف خداوند و تلاش و برنامه ریزی مسئولان مشکلات حل می شود و از بازاریان و کسبه نیز درخواست می کنیم در این شرایط رعایت حال مردم را داشته باشنید.

امام جمعه شهرری وجود رهبری را از دیگر عوامل ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه های دشمنان خواند و گفت: وجود ولی فقیه و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب باعث شده است تا انقلاب اسلامی محکم به حیاتش ادامه دهد.

وی با اشاره به هفته قوه قضاییه یادآور شد: این قوه حافظ جان ، مال و ناموس مردم و از طرفی نیز تیغ تیز جمهوری اسلامی برای زیاده خواهان، مفسدان، ضد انقلاب و دست اندازان به بیت المال است.

خطیب جمعه شهرری در پایان به شهادت امام جواد (ع) اشاره و یادآوی کرد: این امام همام در کودکی به امامت رسید و خدمات ارزشمندی از جمله شاگردان زیادی برای جامعه اسلامی تربیت کرد که حضرت شاه عبدالعظیم (ع) یکی از آنان است.

به مناسبت هفته قوه قضاییه میز خدمت با حضور کارشناسان و قضات دادگستری شهرستان ری در مصلای این شهر  (محل اقامه نمازجمعه ) برپاشد و مردم با مراجعه به این کارشناسان مسائل و مشکلات خود را مطرح و راهکار برای حل آنها از سوی قضات ارایه شد.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.