مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

احشام دزدان شهرستان ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۶ نفره سارقان احشام و کشف ۹۱ راس گوسفند به سرقت رفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان توضیح داد: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که احشام به سرقت رفته از سایر مناطق استان تهران به محدوده کهریزک منتقل و پس از مدتی نگهداری به فروش می رسد.

وی عنوان کرد: با دریافت خبری مبنی بر سرقت ۹۱ راس گوسفند از محدوده “دماوند” و احتمال انتقال احشام سرقتی به کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان و کشف احشام مسروقه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی دامداری شدند که تعدادی از احشام مسروقه را در دامداری اش نگهداری می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، افزود: ماموران کلانتری کهریزک با حضور در محل طی یک عملیات ضربتی ۲ نفر را دستگیر و در بازدید از محل ۸ راس از گوسفندان مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند و با جانمایی متهمان ۲ دامداری دیگر در محدوده های “کهریزک” و “مرتضی گرد” شناسایی که در این راستا با هماهنگی های قضائی در ۲ عملیات منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر دیگر دستگیر و بدین ترتیب تمامی ۹۱ راس گوسفند به سرقت رفته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی معترف و مشخص چوپان دامدار  نیز در سرقت با سارقان همکاری داشته که دستگیری وی نیز در دستور کار پلیس قرار دارد، متهمان نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

جلیلیان همچنین از انهدام باند ۳ نفره سارقان باتری خودرو خبر داد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه