مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بلوار شهید طهرانی مقدم (جاده سایت)کهریزک افتتاح و به بهره برداری رسید 

صبح امروز با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری پروژه تعریض خیابان شهید طهرانی مقدم (جاده سایت) در کهریزک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،صبح امروز با حضور حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ،شهرداران کهریزک و باقرشهر،فرماندهان پلیس راهور و نیروی هوایی ارتش و سایر مسئولان شهرستان ری پروژه تعریض و ایمن سازی بلوار شهید طهرانی مقدم (جاده سایت ) در کهریزک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این مراسم شهردار کهریزک ضمن تقدیر از افرادی که در به سرانجام رسیدن این پروژه نقش داشتند اظهار داشت :این پروژه با اعتباری بالغ بر  15 میلیارد تومان به طول 2 کیلومتر در عرض 16 متر امروز افتتاح شد .

کلهر گفت : این پروژه با توجه به خطرات جانی که برای شهروندان ما داشت از گذشته تا کنون در دستور کار ما بوده که امروز بحمدالله با مشارکت همه دستگاه ها این پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید .

شهردار کهریزک اظهار داشت : این جاده محور مهم بین بخشی است که زمینه ایجاد دسترسی به شهر باقرشهر و روستاهای اطراف را فراهم می کند  و ما چون در این روزها میزبان زائران مرقد مطهر حضرت امام خمینی هستیم تصمیم گرفتیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسانیم تا زمینه سهولت دسترسی برای زوار محترم هم فراهم باشد .

فرماندار : دولت مردمی شأنی جز خدمت به مردم ندارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم  در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت :این پروژه که امروز ما شاهد افتتاح و بهره برداری از آن هستیم یکی از دغدغه های مردم بخش کهریزک و باقرشهر بوده که به لطف خداوند با مشارکت دستگاه ها امروز به بهره برداری رسید و این سرآغاز یک جهاد برای خدمت به مردم در شهرستان ری است که امیدواریم مانند این پروژه در کوتاه ترین زمان بتوانیم مشکلات مردم را برطرف کنیم .

حمید زمانی در خصوص سوال خبرنگار انعکاس ری در مورد وضعیت کمربندی دوم تهران گفت : این پروژه یکی از دغدغه های اصلی استاندار محترم است و بعد از بازدیدی که چندی قبل از این پروژه داشتیم بلافاصله در عصر همان روز با مجمع نمایندگان محترم شهرتهران در مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی جلسه داشتیم و با دستور وزیر 200 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص داده شد و از طرف شهرستان ری هم 30 میلیارد تومان اعتبار برای طرح ایمن سازی و تعریض این کمربندی در نظر گرفته شده است که پیگیری هایی هم با قرارگاه خاتم در خصوص اجرای این پروژه داشتیم ودر حال انجام است تا با توان مهندسی بالاتر در کوتاه ترین زمان این معضل برطرف شود .

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : این پروژه به امید خدا در کوتاه ترین زمان با پیگیری های مداوم ما ادامه پیدا می کند و پیگیری استاندار محترم و وزیر راه و شهرسازی و مجمع نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی موجب تسریع این پروژه خواهد شد .

حمید زمانی در خصوص مشکلات کمربندی فشافویه اظهار داشت : ما در فشافویه دو طرح اصلی را به جدیت پیگیری میکنیم یکی  طرح تعریض جاده اصلی شهر از پلیس راه تا چرم شهر و دیگری کمربندی  این شهر را در مصوباتی که در جلسه اخیر با رئيس جمهور محترم داشتیم آورده ایم که با پیگیری های مستمر به امید خدا به نتیجه می رسد.

جاده گاز جاده ای ناایمن با وضعیت خطرآفرین برای شهروندان 

فرماندار ری در خصوص مشکلات جاده ای در شهرستان ری اظهار داشت : ما با پیگیری های لازم در صدد هستیم شرکت ها و صنایع نیز در خدمات رسانی به مردم منطقه نقش داشته باشند و یکی از پروژه هایی که ما در نظر داریم پروژه جاده منتهی به روستای درسن آباد (جاده گاز) است که به امید خدا پیگیر ایمن سازی و برطرف کردن مشکلات این جاده نیز هستیم .

شهردار باقرشهر : شهرداری پیگیر ترمیم و رفع مشکلات جاده گاز است 

محسن قضاتلو اظهار داشت :جاده معروف به جاده گاز جاده ای تقریبا نیمه اختصاصی است که مردم منطقه علاوه بر پالایشگاه تهران و شرکت گاز نیز از این جاده استفاده می کنند که در گذشته رایزنی هایی برای ترمیم این جاده توسط شهرداری باقرشهر انجام شده است به عنوان مثال در سال 97 تفاهم شده بود بین نیروگاه ری ،شرکت گاز،پالایشگاه تهران و شهرداری باقرشهر هر کدام به میزان مساوی نقش درتامین هزینه های اصلاح این پروژه داشته باشند که متاسفانه تا امروز کاری در این خصوص صورت نگرفته است .

شهردار باقرشهر گفت :با توجه به هزینه بالای اجرای این پروژه شهرداری باقرشهر با تمام دشواری های مالی که پیش رو دارد آماده است در صورت پای کار آمدن شرکت ها این بخش از تعهد را در راستای تسهیل در عبور و مرور شهروندان تقبل نمایند و امیدواریم با پی گیری های مستمر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص این پروژه به زودی بتوانیم خبرهای خوبی از اجرای این مهم به مردم دهیم .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه