مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری :تلاش استکبار و صهیونیسم ها در فراموش شدن مساله فلسطین بی نتیجه ماند

امام جمعه شهرری گفت: استکبار, سعودی ها و صهیونیست ها تمام تلاش خود را برای فراموش شدن مساله فلسطین در جهان به کار گرفتند اما به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب با مسئولان نظام افزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب بیش از ۸۰ دقیقه سخنرانی کردند و ۱۰۰ ها نکته را به مسئولان و مردم یادآور شدند با تاکید بر این محور که مردم به این نظام و خدمات امید داشته باشند.

امام جمعه شهرری به تاکیدات رهبری در زمینه امیددادن به مردم, اشاره و خاطر نشان کرد: امیددادن به مردم تاثیر بسیاری در پیش برد کارها و جلب حمایت آنها دارد و رهبری نیز در این سخنرانی نسبت به مسئولان توصیه های اخلاقی و اجرایی داشتند.

وی یکی از این توصیه ها را مردمی ماندن خواند و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سفرهای استانی رئیس جمهوری را قوت قلبی برای مردم و مشکل گشا دانستند.

حجت الاسلام شاهچراغی اظهارداشت: این سفرها شاید همه خواسته های مردم را برآورده نکند اما مشکل گشاست.

خطیب جمعه شهرری یکی دیگر از نکات مورد اشاره رهبری را مشکلات فلسطین و یمن برشمرد و گفت: استکبار, سعودی ها و صهیونیست ها تمام تلاش خود را برای فراموش شدن مساله فلسطین در جهان به کار گرفتند اما به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

وی با اشاره به توصیه رهبری به سعودی ها پیش از حمله به یمن اعلام کرد: امروز سعودی ها در باتلاقی که در یمن ساخته اند گیر کرده اند همانگونه که هشت سال قبل رهبری فرمودند و امروز در برابر این مشکل به زانو درآمده اند.

وی افزود: یکی از نکاتی که رهبری بر آن تاکید دارند و ما نیز در این شب های ماه رمضان و قدر باید آن را را انجام دهیم استغفار است.

حجت الاسلام شاهچراغی اضافه کرد: از برکات ماه رمضان که مبارکی این ماه را افزایش داده ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) است.

خطیب جمعه شهرری گفت: امام مجتبی(ع) در دوران امامت خود یکی از کارهایی که انجام داد تربیت یاران و اصحاب و از نکات مورد تاکید حضرت جهاد تبیین و مبارزه با بدعت های رواج داده شده معاویه بود.

وی یادآورشد: از سیره امام حسن(ع) کمک به نیازمندان بود و ایشان سفره دار مدینه بود.ماه رمضان زمان کمک به نیازمندان است و لذا پیامبر تاکید داشتند که مردم در ماه رمضان کمک به فقرا را فراموش نکنید و این سیره امام حسن مجتبی(ع) بود.

شاهچراغی درپایان گفت :در شرایط سخت کم بارشی هستیم و اگر در روزهای آینده باران نبارد تابستان دشواری در پیش خواهیم داشت . در این شرایط مردم تا حد امکان باید صرفه جویی و مصرف بهینه را مد نظر قرار دهند و از هر نوع اسرافی بپرهیزند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.