مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تقدیر رئیس شورای شهرستان ری از مطالبه گری و پایش مشکلات مردم توسط کارگروه رسانه

شهرستان ری – رئیس شورای شهرستان ری و عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در دیدار با اعضای کارگروه رسانه شورای شهرستان ری از روند مطالبه گری و پایش مشکلات مردم روستاها و شهرها توسط این کارگروه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، جعفر شربیانی در این نشست صمیمانه و با اشاره به اثرگذاری مطالبات رسانه ها در کمک به نمایندگان مردم برای خدمتگزاری صادقانه، خاطرنشان کرد: عملکرد کارگروه رسانه را در همین ابتدای فعالیت موثر و مفید می دانم و همین که با حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه عزیز و بزرگوار شهرری جلسه ای داشتید، جایگاه ویژه کارگروه را برای پیگیری مشکلات مردم نشان داد که امیدواریم قدر این فرصت مغتنم را بدانید.

رئیس شورای شهرستان ری در ادامه افزود: برخی ها دنبال این هستند که عملکردها و خدمات به نام آنها باشد و حقیقتاً من نگران این چیزها نیستم به این جهت که هدف ما این است که هرچند کوچک ولی در شأن و جایگاه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان ری خدمتگزاری کنیم و اعتقاد بنده این است که در این شرایط، باید کار شبانه روزی کرد تا گره از مشکلات مردم باز شود.

جعفر شربیانی با تاکید بر نقش کارگروه رسانه در اتفاقات اخیر شهرستان ری، اظهار کرد: شروع فعالیت خط اتوبوسرانی برای تسهیل در رفت و آمد مردم عزیز حسن آباد فشافویه با پیگیری جناب آقای اکبر قنبری که عضو کار گروه رسانه هستند انجام شد و ما هم به عنوان خادم مردم، مطالبه رسانه ها را پیگیری کردیم و الحمدلله با همکاری شهرداری تهران، ۴ دستگاه اتوبوس درون شهری تحویل مدیریت شهری حسن آباد شد و همچنین در اتفاق تلخی که یک کودک خردسال در کانال آب محله عباس آباد غرق شد که واقعا خیلی احساسات مردم جریحه دار شد، این کارگروه رسانه بود که از همان لحظات اول به من کمک کرد تا اینکه بتوانیم برای پوشاندن این کانال گام برداریم و این اتفاق های تلخ را تمام کنیم، البته دادستان محترم شهرستان ری هم ورود خوبی کردند و همه این ها از آثار پرداختن صحیح رسانه ها به مشکلات ناشی از عدم پوشاندن کانال آب بود.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین یعنی همین کاری که رسانه های مطالبه گر می کنند، یعنی ما قصد تخریب کسی را نداریم ولی یقه ی آن کسی که برای مردم کم کاری کرده باشد را می گیریم و از کسی که خدمت به مردم کند، تشکر می کنیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به موضوع تعیین تکلیف ایوان ری، گفت: چندین مرتبه از این محل بازدید شده و یک مراسم افتتاحیه هم در دوره قبل برگزار شده ولی من در صحبتی که با آقای توکلی زاده معاون محترم فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران داشتم، یکی از مطالبات و پیگیری هایم مربوط به موضوع ایوان ری بود و این را هم باید بگویم که پروژه ایوان ری هنوز صد در صد تکمیل نشده و چیزی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بابت ایمنی وآتش نشانی هزینه دارد که ما این را در بودجه ۱۴۰۱ تامین کردیم.

جعفر شربیانی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که حتما پیگیری خواهم کرد، موضوع مدیریت ایوان ری می باشد و از اینجا اعلام می کنم که از شهرداری تهران انتظار داریم، مدیریت ایوان ری در دست مردم و نخبگان فرهنگی و اجتماعی ری باشد.

رئیس شورای شهرستان ری در مورد مطالبات ورزشی ها نیز گفت: حتما باید ظرفیت ها، اماکن و زیرساخت های ورزشی که از دورخارج شدند را دوباره بر گردانیم تا سرانه ورزشی در شهرری با رشد قابل توجه و ملموسی همراه باشد که یک کار ما در آینده نزدیک این است که ورزشگاه شهر سالم به چرخه بهره برداری اهل ورزش برگردد.

جعفر شربیانی با اشاره به شعار پیگیر کار مردم ری و اجرای اولین نشست رودررو با مردم ری بدون تشریفات رسمی، اظهار کرد: اولین جلسه طرح به خوبی انجام شد و ما هم در اصل تیم خیلی قوی گذاشتیم تا موضوعات و مطالبات مردم را پیگیری کنند و اگر هم کاری را نمی‌توانیم انجام بدهیم به مردم صادقانه بگوییم و با دلیل بگوییم که مثلا به این جهت، نمی شود این کار را انجام داد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در ادامه به مسئله نظارت شهرداری در ساخت و سازها پرداخت و گفت: اگر کسی تخلف کرده است حتما باید پیگیری بشود و به شدت برخورد می شود و البته نگاه ما این است که شهرداری در حوزه ساخت و ساز چارچوبی دارد که رعایت می شود ولی ما نیز خوشحال می شویم که مردم این تخلفات را به ما اعلام کنند تا با متخلفین برخورد قاطع بشود. در مورد زیبا سازی هم ان شاالله تلاش می کنیم در سال جدید، شهر را پرشور و حال و با نشاط تر نشان دهیم.

جعفر شربیانی در پایان این نشست پیرامون اعتراضات مردم و نخبگان به عدم وجود یک نماد درست در میدان اصلی شهرری به عنوان‌ شهر باستانی و با عظمت، یادآور شد: به زودی یک پویش راه اندازی خواهیم کرد که در یک بازه زمانی طرح ها برای ما ارسال شود و من از آقای چمران ریاست محترم شورای شهر تهران خواستم تا ریاست این کار را بر

عهده بگیرند و به بهترین نمادی که گویای شهر تاریخی، باستانی و مذهبی به جهت مجاورت با حرم حضرت عبدالعظیم(ع) باشد، جایزه نفیسی در نظر داریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه