مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نشست استاندار تهران با فرمانداران استان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

شهرری – پس از جابجایی تمام فرمانداران استان تهران، نخستین نشست تخصصی استاندار تهران با فرمانداران و بخشداران این استان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عصر پنجشنبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، محسن منصوری استاندار تهران روز پنجشنبه در حاشیه نشست فرمانداران و بخشداران در جمع خبرنگاران گفت: نخستین نشست فرمانداران و بخشداران تهران که نمایندگی عالی حاکمیت در استان هستند را در  حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع )برگزار می کنیم.

وی افزود: هدف اصلی جلسه پیگیری سیاست های دولت و برنامه ریزی جامع برای تحقق برنامه های دولت و شعار ابلاغی رهبر معظم انقلاب برای امسال است.

منصوری یادآور شد: در مورد تحقق شعار سال شاید سنگین ترین تکلیف بر عهده فرمانداران و بخشداران باشد، شعار تولید با ۲ موولفه کارآفرینی حداکثری و دانش بنیانی که فرمانداران و بخشداران باید به طور جدی آنها را دنبال کنند.

استاندار تهران اظهار داشت: امروز در بخشی از جلسه در رابطه با شیوه تحقق شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغالزا، بحث و تبادل نظر می کنیم تا بتوانیم ضمن کمک به ایحاد اشتغال، حداکثر استفاده از شرکت های دانش بنیان را در دستور کار داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: مباحث بعد مسائل اجرایی داخلی است در رابطه تسریع در استقرار ساختارهای اجرایی، عزل و نصب ها، تغییراتی که باید در مجموعه شهرستان رخ دهد، صحبت می شود.

منصوری ادامه داد: در لایه فرمانداران در نهایت جابجایی ها به اتمام رسیده است اما در بخشداران به غیر از تعدادی، جابجایی خاصی اتفاق نیفتاده و فرمانداران باید برای تثبیت یا جابجایی بخشداران اقدام کنند.

استاندار تهران با تاکید بر تثبیت هرچه سریعتر ساختارهای دولت در استان، اعلام کرد: در ادامه جلسه در رابطه با موارد مختلف اجرایی شهرستان ها و کارآمدسازی دهیاری ها گفت و گو می شود.

وی اضافه کرد: دهیاری های استان تهران بزرگ و وسیع هستند و جمعیت برخی از روستاهای این استان از جمعیت بعضی شهرها و حتی شهرستان های کشور بیشتر است.

منصوری افزود: در مورد اثر بخشی شیوه های فعالیت در بخش های مختلف در جلسه در کنار مباحث تحلیلی و اطلاع رسانی صحبت می شود.

به گفته وی مباحث تخصصی هم به تفکیک توسط معاونان ارائه می شود و هر کدام مواردی را که لازم است بیان می کنند.

حمید زمانی فرماندار شهرستان ری نیز در این جلسه گفت: دولت جدید این نگاه را دارد که با مدد اهل بیت (ع) کار را شروع کند و به نتیجه برسد.

وی افزود: با وجود حرم سید الکریم (ع) در قبله تهران، شهرری لنگرگاه اخلاقی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تهران است و امیدواریم در حوزه های مختلف بتواند برای مرکز نقش آفرینی کند.  لازم به ذکر است این نشست بدون حضور رسانه های محلی در شهرستان ری برگزار شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.