مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازداشت اراذل و عربده‌کشان محله 13 آبان

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: ۴ تن از اراذل و اوباشی که در پی چشم تو چشم شدن ضمن عربده‌کشی با قمه و چماق قدرت‌نمایی می‌کردند، بازداشت شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط ۴ شرور در محدوده سیزده آبان و قدرت‌نمایی وی با قمه و چماق بلافاصله مأموران کلانتری این محله به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران، متهمان همچنان بدون توقف، بی‌توجه به فرمان‌های پلیس با قمه و چماق قدرت نمایی و ضمن ایجاد رعب و وحشت در محل قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم زده بودند.

این مقام‌ انتظامی گفت: بلافاصله طرح مهار و خلع سلاح متهمان آغاز شده و مأموران موفق شدند، پس از چند تیر هوایی متهمان را خلع سلاح و دستگیر کنند.

به گفته جلیلیان، متهمان که انگیزه درگیری و شرارت را چشم تو چشم شدن اعلام کردند، سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف با درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد نظم عمومی منطقه را بر هم زده‌اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه