مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی:شعار اثربخشی نقش مردم در تمام امور، اعتماد را به کالبد اجتماعی کشور برگرداند

شربیانی – عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعتماد مردم به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و انتخاب دولت سیزدهم با شعار اثربخشی نقش مردم در تمام امور، اعتماد را به کالبد اجتماعی کشور بازگرداند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری

جعفر شریبانی در خصوص ایجاد فضای گفت‌وگوی مستقیم با مردم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“اعتماد مردم به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و انتخاب دولت سیزدهم با شعار اثربخشی نقش مردم در تمام امور، اعتماد را به کالبد اجتماعی کشور برگرداند و تلاش‌های مستمر و جهادی ریاست محترم جمهور در طول ماه‌های اخیر نیز روحیه کار و تلاش را در کشور به ریل خدمت‌گذاری صادقانه و مجدانه بازگرداند.

در ادامه روند تغییرات مدیران اجرایی در استان تهران، انتخاب جناب آقای حمیدی به عنوان معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، اتفاقی مبارک برای شروع یک نهضت عمومی در راستای پیگیری کار مردم است و امیدوارم با استفاده از تجربیات این مدیر انقلابی، حرکت اجرایی شهرستان ری به سمت تعالی و پیشرفت مستمر و پاینده باشد.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای توکلی کجانی در طول دوران حضورشان به عنوان معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، اعلام آمادگی می‌کنم در مقام نوکری مردم در شورای شهر تهران و شورای شهرستان ری، از همه ظرفیت خود برای کمک به توفیق برنامه‌های دولت مردمی در قبله تهران استفاده کنیم. “

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.