مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پاداش ۴ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک

کهریزک -مهندس سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به هریک از کارکنان موسسه خیریه کهریزک، مبلغ دو میلیون تومان به عنوان عیدی پایان سال پرداخت و از خدمات و تلاش های شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در خجسته اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد پر نور و برکت مهدی موعود (عج)، سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به هریک از ۲۰۵۸ نفر کارکنان موسسه خیریه کهریزک، مبلغ دو میلیون تومان به عنوان عیدی پایان سال پرداخت کرد.

مهندس فتاح در تماسی با محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با قدردانی از زحمات ارزشمند و شبانه روزی مدیران و کارکنان آن مرکز خیریه، اظهار داشت : نگهداری و رسیدگی به سالمندان و معلولین بیمار، کاری بسیار سخت و طاقت فرساست و باعث افتخار است که اعلام نمایم آسایشگاه خیریه کهریزک با برخورداری از پرسنل متعهد و دلسوز، به خوبی از عهده این رسالت الهی برآمده است.

وی با بیان حدیثی از امام حسین (ع) گفت : « اعلمو ان حوائج الناس الیکم من نعم الله علیکم فلا تملوا النعم فتتحول الی غیرکم ». بدانید نیازمندی های مردم نزد شما از نعمت های الهی است؛ بنابراین مبادا با رنجاندن مردم نیازمند، کفران نعمت کنید که این وظیفه و نعمت خدمت رسانی از شما گرفته شده و به دیگران محول خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان عملکرد مدیران و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک را باعث مباهات دانست و افزود : خدمت رسانی به خادمینی که حوائج افراد نیازمند و ناتوان جامعه را برطرف می کنند، افتخار بزرگی است و ما هم به پاس قدردانی از تلاش های بی منت و خالصانه کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک و سایر واحدهای موسسه، به هریک از آنان مبلغ دو میلیون تومان به عنوان پاداش نقدی پایان سال پرداخت می کنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.