مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری :حضور مردم در۲۲ بهمن امسال با شکوه تر از گذشته بود

امام جمعه شهرری گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود شرایط کرونایی، مشکلات معیشتی، گرانی و برخی افراد داخلی دشمن شکن و با شکوه تر از گذشته بود.

سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در خیابان ها به صورت پیاده و سوار بر خودرو نشان می دهد که ملت ایران انقلاب و آرمان های آن را قبول دارند.

وی با بیان اینکه رسانه های خارجی و ضد انقلاب با عناوین مختلف از چندین روز قبل به دنبال عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند، عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود نشان دادند پیرو ولایت و دوستدار کشور و انقلابشان هستند.

شاهچراغی اضافه کرد: این حضور پرشور وظیفه مسئولان نظام اسلامی در افزایش سرعت حل مشکلات کشور و مردم را چند برابر می کند که امیدواریم دولتمردان بیش از قبل در این حوزه موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب روز گذشته در سخنان خود به جهاد تبیین و بازگویی دستاوردها انقلاب به نسل جوان تاکید کردند، گفت: نسل جوان کشور باید دستاوردهای عظیم انقلاب طی چهار دهه گذشته در حوزه های مختلف را به صورت دقیق بداند تا بیش از پیش دلبسته نظام اسلامی شود.

امام جمعه شهرری به برخی لجن پراکنی های رسانه های خارجی و برخی افراد پیاده شده از قطار انقلاب داخلی اشاره کرد و افزود: این رسانه ها و افراد می خواند دل مردم را با این عناوینی مانند حکومت دینی موفق نبوده و مبانی انقلاب مانند استکبار ستیزی و شعار هایی مانند مرگ بر آمریکا به ضرر کشور بوده، خالی کنند.

شاهچراغی ادامه داد: امروز دشمنان با تبلیغات گسترده می خواهند نقاط قوت نظام اسلامی ایران را به عنوان نقاط ضعف نشان دهند تا مردم و به ویژه جوانان از آن رو برگردان شوند ولی به لطف الهی و بصیرت مردم هرگز به این اهداف شوم نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه امروز رسانه های خارجی و متاسفانه برخی افراد و جریان های داخلی در کمال پررویی رژیم طاغوت و عملکرد رضا شاه را به رخ انقلاب می کشند، بیان داشت: این افراد با وقاهت تمام دستاوردهای نظام اسلامی را نادیده می گیرند که جهاد تبیین و روشنگری نسل جوان می تواند راه خوبی برای مقابله با اینگونه فتنه ها باشد.

شاهچراغی در پایان به برقراری رابطه دوستانه بین بحرین و رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این روابط در شرایطی که مردم بحرین مخالف آن هستند ایجاد شده است.

وی یادآور شد: سران آل سعود، امارات و بحرین باید بدانند که اقداماتشان جز لعن و نفرین مردم برایشان چیز دیگری نخواهد داشت و رژیم غاصب صهیونیستی نیز در حال سقوط است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.