مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

با حضور فرماندار ری وضعیت کانال آب ری ورامین بررسی شد

صبح امروز با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ،دادستان شهرستان ری و سایر مسئولین مربوطه جلسه بررسی مشکلات کانال آب ری ورامین بررسی شد

جلسه بررسی وضعیت کانال آب ری ورامین با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی ری، نمایندگان معاونت خدمات شهری و عمرانی شهرداری تهران، معاونین عمرانی شهرداری های مناطق ۱۵ و ۲۰ . مدیران آب منطقه ای تهران و آب و فاضلاب استان تهران و شهرستان ری و سایر مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه مسئولین و کارشناسان حاضر در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته پس از بازدیدهای نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ری و مصوبات قبلی مبنی بر لزوم ارائه طرح های فني و اجرایی کانال با هدف بهسازی، ایمن سازی، تعیین محل تحویل حق آبه تخصیصی و دیگر موارد فنی موجود بررسی گردید و در نهایت پس از جمع بندی گزارشات و مباحث مطروحه با تصویب چندین مصوبه ودستورکار مقرر گردید موارد بطور جدی توسط آب منطقه ای پیگیری شود.

لازم به ذکر است این کانال همواره یکی از مخاطرات شهرستان ری بوده که تاکنون به همت فرماندار ری بخشی از این کانال  در سال گذشته ایمن سازی شده است اما آب منطقه ای که وظیفه انجام و رفع مشکلات مربوطه را دارد تاکنون اقدام قابل توجهی در این زمینه انجام نداده است .

این کانال مسبب اتفاقات تلخ و ناگواری است که در آرشیو این پایگاه خبری می توانید مطالعه کنید.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه