مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری اولین کارگاه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران در شهرری

شهرری – اولین کارگاه قرارگاه خدمات اجتماعی استان تهران با حضور کارشناسان ادارات اجتماعی فرمانداری های تابعه استان تهران در فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، اولین کارگاه قرارگاه خدمات اجتماعی با حضور کارشناسان ادارات اجتماعی فرمانداری های تابعه استان تهران و به ریاست مجتبی ذاکریان سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرری در روز چهارشنبه برگزار شد.

ذاکریان در این جلسه با تشریح اهمیت اجتماع و فرهنگ اظهار داشت: همه مشکلات اقتصادی، سیاسی و غیره هر جامعه در فرهنگ و اجتماع نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: بر اساس توجه ویژه دولت به مسائل و مشکلات اجتماعی و دغدغه استاندار تهران، تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی در همه شهرستان‌های استان تهران انجام شده است.

سرپرست دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: در این میان توجه ویژه به مسئله معتادین متجاهر در کنار متکدیان، کودکان کار و خیابان و زنان خیابانی مد نظر قرار گرفته است.

در ادامه مسائل و مشکلات و راهکارهای اجرایی در نحوه اجرای دستورات قرارگاه خدمات اجتماعی شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه