مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارقان انباری های مجتمع های مسکونی خاورشهر دستگیر شدند

خاورشهر -فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سریالی انباری‌های مجتمع‌های مسکونی خاورشهر، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ِ، بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در محدوده خاورشهر شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری ۱۷۷ خاورشهر قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی مشخصات ظاهری و خودروی متهم را که تمامی سرقت‌ها را به صورت تک رو با خودروی ۴۰۵ انجام می‌داد شناسایی کرده و با پوشش نقاط جرم خیز از قبل، موفق شدند طی یک عملیات ضربتی سارق را در حالی که همزمان یک دستگاه دوچرخه از انباری یک مجتمع مسکونی سرقت کرده بود، دستگیر کنند.

جلیلیان اظهار داشت: خودروی سارق نیز در محل، کشف و در جریان بازدید از داخل خودرو مقادیر زیادی اموال مسروقه به همراه تعداد زیادی کلید که به وسیله آن درب انباری‌ها را باز می‌کرد، کشف شد.

وی در ادامه با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده است، اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده سارق ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۸ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از شناسایی شاکیان و تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده، متهم تحویل مرجع قضائی شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه