مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری زورگیران موتور سوار در شهرری با 60فقره دزدی

زورگیران موتور سوار در شهرری که با زاغ زنی بیش از 60 فقره سرقت انجام داده بودند دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از رکنا سرهنگ دوستعلی جلیلیان با بیان اینکه چند فقره زورگیری در نقاط مختلف شهرستان ری، توسط ۲ موتور سوار به وقوع پیوست، گفت: رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری قرار گرفت. تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که زورگیران موتور سوار در شهرری پس از زاغ زنی و سوژه یابی، با تهدید سلاح سرد، تلفن همراه مال باختگان که اغلب مردان جوان بودند را سرقت می کردند.

 

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی پلیسی از سوی ماموران، اظهار کرد: در ادامه پس از دریافت مشخصات ظاهری متهمان گشت زنی های هدفمند در نقاط مختلف شهر ری آغاز تا اینکه روز گذشته ماموران کلانتری شهر ری موفق به شناسایی موتورسواران شدند.

 

سرهنگ جلیلیان با اشاره به توقیف موتورسیکلت متهمان، گفت: هر ۲ متهم در تحقیقات تکمیلی به ۶۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر در سطح شهرستان ری، غرب و مرکز تهران اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مال باختگان شناسایی و تلاش ها در جهت شناسایی مالخران اموال سرقتی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه