مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خط مینی بوس باقرشهر -مترو پالایشگاه راه اندازی شد

با حضور مسئولین شهری خط مینی بوس باقرشهر -مترو پالایشگاه تهران با 6 دستگاه مینی بوس راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری باقرشهر خط جدید مینی بوسرانی در باقرشهر با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و دسترسی سریع و آسان به ایستگاه‌های قطار شهری افتتاح شد.
سعید استادفرج افتتاح خط جدید مینی بوسرانی را در ادامه روند خدمت رسانی به شهروندان و تسهیل در رفت و آمد ایشان دانست و گفت : با بهره برداری از این خط، بخشهایی از شهر که فاقد امکانات جابجایی بودند به سیستم حمل و نقل مجهز می شوند.
وی افزود: واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و بررسی و نیاز سنجی انجام شده از سوی شرکت مشاور و اخذ مصوبات قانونی ، نسبت راه اندازی خط جدید مینی بوسرانی از باقرشهر به مترو پالایشگاه اقدام نموده است.
وی گفت: با شروع فعالیت این خط ، شهروندان باقرشهر با طی مسیر در داخل شهر و در فاز اول با استفاده از ۶ دستگاه مینی‌بوس از ایستگاه مجتمع شهید علی آبادی، میدان شهدا ، بلوار ۲۲ بهمن ، خیابان ۲۴ متری و سپس بلوار شهید رجایی و خیابان شهید گلشنی را طی نموده و عاقبت به مقصد ایستگاه مترو پالایشگاه می رسند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه