مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع): آمریکا دیگر جایگاهی در خاورمیانه ندارد

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: به واسطه قدرت و نقش نظام جمهوری اسلامی در منطقه، آمریکایی‌ها دیگر گزینه‌ای روی میز ندارند و در حال ترک منطقه هستند زیرا می‌دانند دیگر جایگاهی در خاورمیانه ندارند.

 سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم ۱۳ آبان شهرری اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم است که فتح اولین باب شکستن استخوان‌های آمریکا بود و به زودی شاهد فروپاشی آمریکا و محو کامل رژیم غاصب صهیونیستی از روی نقشه کره زمین خواهیم بود.

وی گفت: به واسطه نقش نظام جمهوری اسلامی و حضور جبهه مقاومت در منطقه، آمریکایی‌ها دیگر گزینه‌ای روی میز ندارند و به‌جای تهدید، در حال ترک منطقه هستند  زیرا می‌دانند دیگر جایگاهی در خاورمیانه ندارند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران بیان کرد: توطئه اخیر آمریکایی‌ها با این اندیشه بود که کار بزرگی انجام شود تا شاید بتوانند مراسم امروز را تحت الشعاع قرار دهند اما بازهم فرزندان این مرزوبوم ایستادگی کردند و منجر به شکست آمریکایی‌ها شد.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه فریاد امروز «مرگ بر آمریکا» با تیرهای دیروز نیروی دریایی مشترک بوده و مردم نیز در امنیت جامعه شریک هستند، تصریح کرد: به واسطه پشتیبانی مردم ایران از نظام، امروز نیروهای نظامی کشورمان به یکی از قدرت‌های منطقه و جهان تبدیل شده‌اند و آمریکا نیز فهمیده است که نمی‌تواند مانند گذشته هر چه که بخواهد بر سر مردم ایران و منطقه بیاورد.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت‌های منطقه نیز به تاسی از ملت ایران بیدار شده و در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند افزود: جوانان فلسطینی پس از ۷۰ سال مبارزه با سنگ، امروز به واسطه همین مقاومت‌ها توانایی تولید و شلیک انواع موشک را به رژیم غاصب صهیونیستی پیدا کرده‌اند.  

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه استکبار جهانی در گذشته با انواع تجهیزات نظامی مانند موشک، هواپیما و بمب به دنبال جنگ بود، گفت: امروز سیاست‌های استکبار تغییر کرده و از طریق جنگ نرم و ابرازهایی مانند فضای مجازی، ماهواره و انواع رسانه‌های دیگر به دنبال تسخیر جوانان هستند.

سردار ذوالقدر در ادامه تاکید کرد: خانواده‌ها امروز باید اهتمام بیشتری به تربیت دینی و ترویج الگوهای ایرانی، اسلامی داشته باشند و با تهاجم فرهنگی استکبار جهانی مقابله کنند تا بتوانیم نسل مومن و انقلابی پرورش دهیم.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم خاطرنشان کرد: این حضور نشانه مبارزه با کفر و استکبار و برافراشتن پرچم عدالت و حمایت از مظلوم در دست نوجوانان کشورمان است.

مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری و سایر مسؤولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم در جوار مزار شهدای گمنام واقع در میدان نماز شهرری برگزار شد.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.