مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام جمعه شهرری: وحدت مسلمانان باعث غلبه بر دشمنان می شود

امام جمعه شهرستان ری گفت: وحدت و هم افزایی مسلمانان باعث غلبه بر دشمنان می گردد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری  حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه امروز وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان مشترکشان یعنی آمریکا و اسرائیل باید محکم‌تر از گذشته باشد اظهار داشت: در صورت نبود اتحاد مسلمین دشمنان به آنان غلبه خواهند کرد لذا باید به موضوع وحدت و هم افزایی بیشتر پرداخته شود.

شاهچراغی با بیان اینکه امنیت شیعیان افغانستان اگر فراهم نشود جهان اسلام به حتم تصمیم دیگری در خصوص این کشور خواهد گرفت گفت: مسئولیت تمام عملیات تروریستی در افغانستان بر عهده گروه تروریستی داعش است.

وی با تاکید بر اینکه سران داعش نباید در برخی جلسات حاکمان افغانستان حضور داشته باشند افزود: طالبان فقط نباید به محکوم کردن حملات تروریستی داعش اکتفا نماید و باید اقدامات عملی لازم را اجرا کند.

امام جمعه شهرری عنوان داشت: شیعه و چهار فرقه اهل سنت حنفی، حنبلی، مالکی و شافعی در اصول دین یعنی توحید، نبوت و کتاب مشترک هستند و بر سر فروع دین نیز هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

حجت الاسلام شاهچراغی اظهار داشت: مسلمانان باید آگاه باشند که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هر روز به یک بهانه‌ای به دنبال تفرقه افکنی در میانشان هستند تا به اهداف شومشان در منطقه برسند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه