مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عامل تیر اندازی امین آباد دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: عامل درگیری و تیراندازی امین‌آباد این شهرستان طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز سه شنبه در این باره به خبرنگاران گفت: عوامل کلانتری ۱۷۳ امین آباد در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در محدوده تقی‌آباد اعزام و در بررسی مشخص شد که شخصی پس از درگیری با فرد دیگر با استفاده از یک قبضه سلاح کمری به پای طرف مقابلش تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

وی اظهار داشت: با تحقیق از فرد آسیب دیده و بررسی های تخصصی هویت ضارب شناسایی و پس از دریافت دستور قضایی، متهم کمتر از ۲۴ ساعت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حالی که در یک دامداری مخفی شده بود دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
این مسئول تاکید کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که به هر دلیلی بخواهند زمینه ناامنی را در شهرستان ری فراهم و آسایش مردم را خدشه دار یا در بین مردم رعب و وحشت ایجاد کنند پلیس مقتدرانه با این افراد برخورد خواهد کرد.

جمع آوری معتادان مجاهر و تحویل به مراکز ترک اعتیاد

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: در اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان ری تعداد ۶۳ نفر از معتادان متجاهر در سطح معابر و پارکها ی این شهرستان جمع آوری و جهت سیر مراحل درمانی تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

وی ادامه داد: با رصد میدانی، خرده فروش شهرک احمدیه حسن آباد شناسایی و زمانی که در خودروی خود قصد فروش مواد مخدر داشت طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: در بازرسی از داخل خودروی متهم که دارای چندین فقره سابقه فروش مواد مخدر بود حدود ۸۰ بسته مواد مخدر از نوع تریاک و شیره به وزن تقریبی ۶۰۰ گرم کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مسئول اضافه کرد: در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در اطراف مترو جوانمرد چند اکیپ از واحدهای گشت موتورسوار به محل اعزام که در تحقیقات و گشت زنی های انجام شده فروشنده مواد مخدر آن منطقه شناسایی و طی یک عملیات ضربتی پس از تعقیب و گریز به صورت پیاده دستگیر شد.

وی یادآور شد: در بازرسی بدنی از متهم تعداد ۷۶ بسته مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف، متهم نیز که دارای چندین فقره سابقه سرقت بود جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت واقع شده است.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه