مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تزریق بیش از ۶ هزار دز واکسن کرونا برای دانش‌آموزان شهرری

۶ هزار و ۱۳ نفر از دانش‌آموزان نواحی یک و ۲ آموزش و پروش شهرری طی سه روز گذشته از ۲۶ مرکز واکسیناسیون دانش‌آموزی واکسن کرونا دریافت کردند.

واکسیناسیون دانش آموزی شهرستان ری همزمان با سراسر کشور از روز پنجشنبه (۱۵ مهرماه) در ۲۶ مرکز واکسیناسیون دانش آموزی نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش شهرستان ری آغاز شد.

بنا به گفته مسئولان مراکز واکسیناسیون دانش آموزی طی سه روز گذشته استقبال دانش آموزان و اولیا آنان از تزریق واکسن کرونا خوب بوده است و به زودی تمام جامعه هدف نواحی دوگانه شهرری واکسینه می شوند.

نواحی یک و ۲ آموزش و پرورش شهرستان ری دارای ۴۳ هزار دانش آموز است که در ۳۲۵ مدرسه مشغول به تحصیل هستند، همچنین میانگین تعداد دانش آموزان در هر کلاس در ناحیه یک در حدود ۳۷ نفر و ناحیه ۲ در حدود ۳۱ نفر است که این میزان تراکم دانش آموزی واکسیناسیون سراسری را برای بازگشایی مجدد مدارس می طلبد.

شهرستان ری علاوه بر دانش آموزان ایرانی تعداد قابل توجهی دانش آموز اتباع نیز دارد که با همکاری مسئولان آموزش و پرورش و همچنین شبکه بهداشت این افراد نیز با مراجعه به مراکز واکسیناسیون به راحتی واکسن دریافت می کنند.

سه هزار و ۱۶۳ دانش آموز در آموزش و پروش ناحیه ۲ شهرری واکسینه شدند

رییس اموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان ری در ادامه این گزارش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این ناحیه دارای ۲۴ هزار و ۶۴۱ دانش آموز بالای ۱۲ سال است، گفت: سه هزار و ۱۶۳ دانش آموز طی سه روز گذشته در مرکز پانزده گانه واکسیناسیون بر علیه کویید ۱۹ واکسینه شدند.

یعقوب ایمانی اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری در حدود ۴۸ هزار دانش آموز دارد که از این میان ۲۴ هزار و ۶۴۱ دانش آموز واجد شرایط دریافت واکسن هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون ۳ هزار و ۱۶۳ دانش آموز در مرکز این ناحیه برعلیه کرونا واکسینه شده اند، افزود: براساس گزارش مدیران مدرسه تعداد زیادی از دانش آموزان نیز در سایر مراکز واکسیناسیون شهرستان ری واکسن دریافت کرده اند.

ایمانی اضافه کرد: اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرری دارای ۱۷۰ مدرسه است که میانگین دانش آموزان در کلاس های درس آن در حدود ۳۱ نفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه براساس تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس به صورت تدریجی از اوایل آبان ماه بازگشایی خواهند شد، ابراز کرد: دانش آموزان بالای ۱۲ سال این ناحیه در ۱۳۸ مدرسه تحصیل می کنند.

ایمانی تاکید کرد: با توجه به میانگین بالای دانش آموزی در مدارس ناحیه ۲ شهرری باید علاوه بر واکسیناسیون فاصله اجتماعی را نیز در کلاس های درس رعایت کنند.

۲ هزار و ۸۵۰ دانش آموز در مراکز واکسیناسیون ناحیه یک شهرستان ری واکسینه شدند

در ادامه این گزارش رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ری نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۵۰ دانش آموز طی سه روز گذشته در پایگاه های یازده گانه واکسیناسیون این اداره بر علیه کرونا واکسینه شدند.

محسن نوروزیان با اشاره به اینکه از میان ۴۳ هزار دانش آموز آموزش و پروش ناحیه یک شهرستان ری ۲۱ هزار نفر بالا ۱۲ سال و واجد شرایط دریافت واکسن هستند، افزود: با توجه به آمار مراکز واکسیناسیون و تعداد دانش آموزانی که در سایر پایگاه ها واکسن دریافت کرده اند هم اکنون ۴۷ درصد دانش آموزان علیه کویید ۱۹ واکسینه شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۳ هزار دانش آموز ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری در ۱۵۵ مدرسه تحصیل می کنند که میانگین تعدادشان در کلاس های درس در حدود ۳۷ نفر است.

نوروزیان یادآور شد: برای بازگشایی مجدد مدارس که براساس تصمیم ستاد ملی کرونا از اوایل آبان ماه آغاز می شود باید تمامی دانش آموزان واکسن کرونا دریافت کرده باشند و همچنین دستورالعمل های بهداشتی را نیز در محیط های آموزش رعایت کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتنادامه