مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آمادگی شهرداری باقرشهر با شروع فصل پاییز

سرپرست شهرداری باقرشهر از لایروبی انهار برای مدیریت بحران در زمان بارندگی ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر؛سعید استادفرج با بیان اینکه با لایروبی انهار، بحران ناشی از بارش باران در باقرشهر مدیریت می شود؛ گفت: شهرداری باقرشهر با رفع هرگونه آلودگی و لایروبی انهار از ایجاد حوادث ناشی از بارندگی شدید پیشگیری می کند.
وی در ادامه افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با بارندگی‌های ناگهانی و حوادث احتمالی ناشی از بارش ها؛ لایروبی آنها به طول ۳ کیلومتر در مدت ۱۴ روز با استفاده از بیل مکانیکی و مینی بیل انجام شد .
سرپرست شهرداری باقرشهر خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از بروز مسائل و معضلات در شهر به خصوص رسیدگی و رفع مشکلات و موانع معابر شهری در مواقع بارندگی، تدابیر و دستورات لازم برای واحدها، اکیپ‌های خدماتی و عملیاتی صادر شده است.
استادفرج جلب رضایت شهروندان و رفاه ایشان را یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین اهدافی دانست که شهرداری باقرشهر همواره در قالب برنامه‌های خود برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.
وی در پایان اظهار داشت: در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورها به ویژه در زمان بارندگی، نیروهای ما به صورت شبانه روزی در حال لایروبی انهار و کانال ها و جمع آوری زباله و ضایعات هستند.
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه