Notice: Undefined index: type in /home/enekase1/public_html/wp-content/plugins/wpseo-video/classes/class-wpseo-video-utils.php on line 64
۲۸۵ متهم در چهارمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شدند/22 شکارچی زنان تهرانی در دام پلیس+فیلم
مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۸۵ متهم در چهارمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شدند/22 شکارچی زنان تهرانی در دام پلیس+فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان ری، گفت: ۲۸۵ سارق، زورگیر، مالخر، سارقان به عنف، خرده فروش مواد مخدر و برهم زنندگان نظم عمومی در راستای اجرای چهارمین طرح رعد این شهرستان دستگیر و ۱۳ باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در ارائه گزارش چهارمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، اظهار داشت: ماموران کلانتری های سیزده گانه شهرستان ری طی ۴۸ ساعت گذشته در عملیات های مختلف موفق به دستگیری این تعداد متهم شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۹۰ سارق حرفه ای در چهارمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری، خاطرنشان کرد: ۱۹۸ پرونده سرقت اموال در کلانتری ها تشکیل شده و متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

جلیلیان اضافه کرد: ۸۹ نفر از سارقان دستگیر شده جزو افراد حرفه ای و سابقه دار هستند که از این افراد ۳۱ دستگاه خودرو و موتور سیکلت کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به کشف ۸۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان ری، عنوان کرد: ۴۸ نفر از مواد فروشان عمده و خرده فروشان در چهارمین طرح رعد فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر و ۱۳ باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شدند.

 

جلیلیان ادامه داد: ماموران ستاد فرماندهی شهرستان ری هشت هزار و ۵۱۵ لیتر انواع مشروبات الکی را از فروشندگان و کارگاه های تولید مشروبات اکلی تقلبی با برندها خارجی کشف کردند و چندین کارگاه نیز پلمب شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲ نفر از اراذل اوباشی که در سطح منطقه های مختلف شهرستان ری برای نواموس مردم مزاحمت ایجاد می کردند در این مرحله از طرح رعد دستگیر شده اند، افزود: در کل ۲ قبضه سلاح گرم و ۲۳ قبضه سلاح سرد نیز از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط شده است.

جلیلیان یادآور شد: از زمان آغاز به کار ستاد فرماندهی شهرستان ری شاهد کاهش ۱۴ درصدی انواع وقوع جرم، افزایش ۱۸ درصدی انواع کشفیات جرایم و افزایش ۵۰ درصدی دستگیری سارقین و مجرمان در سطح شهرستان هستیم.

دستگیری رمالی که از زنان سواستفاده می کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری رمالی که به بهانه نوشتن دعای محبت از زنان متاهل سواستفاده می کرد اشاره کرد و گفت: این متهم که از باورهای بانوان انواع سواستفاده های مالی و غیراخلاقی می کرد نیز در چهارمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شد.

جلیلیان افزود: رمال دستگیر شده دارای هفت شاکی است ولی بسیار از شاکیان این فرد شیاد به دلیل حفظ آبرو  شکایت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به دفتر امام جمعه خواستگار دستگیر این فرد بودند، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در کمترین زمان ممکن این فرد را دستگیر کردند.

جلیلیان یادآور شد: این فرد از باورهای غلط افراد به بهانه دعا نویسی برای ایجاد مهر و محبت بین زوجین و همچنین بخت گشایی اقدام به اخاذی و سایر نیات شوم خود می کرد.

وی از شهروندان خواست برای حل مشکلات خصوص و خانوادگی خودشان به جای مراجعه به اینگونه افراد شیاد به مرکز مشاوره شهید رحیمی سرکلانتری شهرستان ری مراجعه کنند و از خدمات شبانه روزی نیروهای تحصیل کرده و مشاوران حرفه این مرکز به صورت رایگان بهرمند شوند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه