مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر ضرورت تمایز بین نظارت و اجرا در مدیریت شهری

فرماندار ری گفت :وظیفه شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای قوانین و نحوه خدمات رسانی به مردم است و شهرداری نیز وظیفه اجرایی دارد و بایستی بین نظارت و اجرا تمایز قائل شد تا به روند توسعه و پیشرفت شهر آسیب وارد نشود.

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین تکریم و معارفه شهردار حسن آباد فشافویه گفت:شوراهای اسلامی امانت دار رای مردم هستند و می بایست در هر تصمیم و اقدامی منافع عمومی را مدنظر قرار دهند و انتخاب شهردار کارآمد و متخصص از سوی شوراهای اسلامی شهر در حفظ و صیانت از منافع عمومی تاثیر بسزایی دارد.

وظیفه شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای قوانین و نحوه خدمات رسانی به مردم است و شهرداری نیز وظیفه اجرایی دارد و بایستی بین نظارت و اجرا تمایز قائل شد تا به روند توسعه و پیشرفت شهر آسیب وارد نشود.

شهر حسن آباد فشافویه اولین شهر از توابع شهرستان ری است که در بیش از ۴ دهه پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ارزشمند و ماندگاری به مردم شریف این شهر ارائه شده است. اگرچه تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی است.

توسعه و پویایی شهر تنها با تدوین برنامه ای منسجم از سوی شورای اسلامی و اقدامات خلاقانه و بروز توسط شهرداری میسر میشود و در این راستا توجه به مطالبات مردم و مردمی بودن از همیت ویژه ای برخوردار است.

شورای اسلامی و شهرداری حسن آباد فشافویه با استفاده از بودجه های ملی و استانی راه اندازی کمربندی، ایجاد ایستگاه دوم آتشنشانی و ارتقاء سطح آگاهی در حوزه حقوق شهروندی و برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و رضایتمندی مردم و همچنین شناسایی نقاط کم برخوردار حوزه شهری، جلوگیری از جذب نیروی انسانی بدون سیر مراحل قانونی چ، دلسوزی در روند احقاق مطالبات مردمی و نظارت بر نحوه اجرای پروژه ها بدون دخالت در امور جاری و چگونگی تفکیک های متعدد بدون آماده سازی و ایجاد سرانه در این شهر را بعنوان اولویت و نقشه راه قرار دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه