مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندار ری بر ضرورت تمایز بین نظارت و اجرا در مدیریت شهری

فرماندار ری گفت :وظیفه شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای قوانین و نحوه خدمات رسانی به مردم است و شهرداری نیز وظیفه اجرایی دارد و بایستی بین نظارت و اجرا تمایز قائل شد تا به روند توسعه و پیشرفت شهر آسیب وارد نشود.

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین تکریم و معارفه شهردار حسن آباد فشافویه گفت:شوراهای اسلامی امانت دار رای مردم هستند و می بایست در هر تصمیم و اقدامی منافع عمومی را مدنظر قرار دهند و انتخاب شهردار کارآمد و متخصص از سوی شوراهای اسلامی شهر در حفظ و صیانت از منافع عمومی تاثیر بسزایی دارد.

وظیفه شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای قوانین و نحوه خدمات رسانی به مردم است و شهرداری نیز وظیفه اجرایی دارد و بایستی بین نظارت و اجرا تمایز قائل شد تا به روند توسعه و پیشرفت شهر آسیب وارد نشود.

شهر حسن آباد فشافویه اولین شهر از توابع شهرستان ری است که در بیش از ۴ دهه پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ارزشمند و ماندگاری به مردم شریف این شهر ارائه شده است. اگرچه تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی است.

توسعه و پویایی شهر تنها با تدوین برنامه ای منسجم از سوی شورای اسلامی و اقدامات خلاقانه و بروز توسط شهرداری میسر میشود و در این راستا توجه به مطالبات مردم و مردمی بودن از همیت ویژه ای برخوردار است.

شورای اسلامی و شهرداری حسن آباد فشافویه با استفاده از بودجه های ملی و استانی راه اندازی کمربندی، ایجاد ایستگاه دوم آتشنشانی و ارتقاء سطح آگاهی در حوزه حقوق شهروندی و برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و رضایتمندی مردم و همچنین شناسایی نقاط کم برخوردار حوزه شهری، جلوگیری از جذب نیروی انسانی بدون سیر مراحل قانونی چ، دلسوزی در روند احقاق مطالبات مردمی و نظارت بر نحوه اجرای پروژه ها بدون دخالت در امور جاری و چگونگی تفکیک های متعدد بدون آماده سازی و ایجاد سرانه در این شهر را بعنوان اولویت و نقشه راه قرار دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.