مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۷۰۰ انبار کالا در جنوب تهران سامان دهی شده است

فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران از ساماندهی دو هزار و ۷۰۰ انبار کالا در این شهرستان خبر داد و خواستار تداوم همین روند در دیگر شهرستان ها و استان های کشور شد.

حسین توکلی کجانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری طی سخنانی به قاچاق سوخت اشاره کرد و گفت: شیوه عملکرد قاچاقچیان سوخت تغییر کرده و باید مسئولان مربوطه در این خصوص با برنامه ریزی منسجم و هماهنگ عمل کنند، تا شاهد جولان قاچاقچیان سوخت نباشیم.

وی خواستار ثبت کشفیات قاچاق در سامانه جامع شد و گفت: با ثبت به موقع و دقیق کشفیات توسط ضابطین و نیز مراجع رسیدگی جلوی فسادهای احتمالی گرفته خواهد شد.

معاون استاندار تهران ری را شاهراه ارتباطی ۱۶ استان کشور دانست و افزود: شهرک‌های صنعتی متعدد و انبارهای فراوان کالا در ری مقابله با قاچاق در این شهرستان را حائز اهمیت کرده است، در حال حاضر دو هزار و ۷۰۰ انبار کالا در ری ساماندهی شده است، از این طریق می‌توان جلوی قاچاق را گرفته و ورود کالا را سامان دهی کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه