مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهبودیافتگان اعتیاد در شهرری ۲۵ هزار نفر ساعت آموزش فنی دیدند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرری گفت: هم زمان با شیوع ویروس کرونا بهبودیافتگان اعتیاد در این شهرستان ۲۵ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای دیده اند.

محمد رضایی شریف آبادی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۲۵ هزار نفر ساعت در مرکز درمان اعتیاد آموزش فنی و حرفه ای دیده اند، اظهار داشت: بهبود یافتگان از اعتیاد پس از پایان آموزش‌های فنی و حرفه ای شانس بیشتری برای معرفی به اداره کار توسط فرمانداری و اداره بهزیستی شهرستان پیدا می‌کنند تا برای اشتغال وارد کارخانجات و شرکت‌ها شوند.

رضایی شریف آبادی بیان داشت: حرفه آموزی و کارآفرینی باید به گونه‌ای باشد که شخص معتاد خانواده را پوشش دهد، بنابراین نوع مقوله حرفه آموزی بسیار مهم است چرا که باید فرد پس از باز توانی بتواند مخارج خانواده خود را نیز تأمین کند.

وی افزود: فنی و حرفه‌ای باید مهارت‌هایی را آموزش دهد که این مهارت‌ها با کمترین هزینه تهیه تجهیزات منجر به درآمد برای فرد و خانواده او شود و باید به این نکته به طور ویژه توجه داشته باشیم که کاردرمانی در تمام دنیا در خصوص افراد بهبود یافته مؤثر بوده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ری بیان داشت: آموزش فنی و حرفه‌ای برای افراد بهبود یافته بر اساس علاقه و سلیقه خودشان در تخصص‌های مختلف آموزش دیده مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تاکنون طبق ماده ۱۵ و ۱۶ بیش از ۲۵ هزار نفر ساعت در رشته‌های جوشکاری، برق ساختمان، اتومکانیک و امور باغی توسط مربیان مرکز شهر ری آموزش دیده اند و این رویداد همچنان ادامه دار خواهد بود و امیدواریم بهبود یافتگان بیشتری در رشته‌های بیشتر تحت پوشش قرار دهیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.