مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

متخلف محیط زیست در شهرستان ری به ۲۵ ماه حبس تعزیری محکوم شد

مدیر حقوقی شهرداری باقرشهر از توابع بخش کهریزک شهرستان ری گفت: فردی که با دپو و نگهداری پسماندهای پلاستیکی و انواع ضایعات در محیط شهری موجب آلودگی محیط زیست و نارضایتی شهروندان شده بود به ۲۵ ماه حبس تعزیری محکوم شد.

مصطفی شرف زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فرد با گزارش ها و شکایات مردمی توسط ماموران شهرداری باقرشهر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی بخش کهریزک در مسائل زیست محیطی تعامل خوبی را با شهرداری باقرشهر دارد، خاطرنشان کرد: اجرای اینگونه احکام و مجازات ها برای اشخاص مزاحم و ناقض قانون ضمن حصول رضایتمندی شهروندان، زنگ هشداری است برای اشخاصی که با اخلال در نظم عمومی و اقدامات سودجویانه در راستای سلب آسایش شهروندان اقدام می کنند.

شرف زاده اضافه کرد: صیانت و حفاظت از بهداشت عمومی و حقوق اجتماعی شهروندان خط قرمز مجموعه مدیریت شهری باقرشهر است که در این زمینه با هرگونه تخلف به شدت برخورد می شود.

وی با تاکید براینکه سودجویی و کسب درآمد افرادی خاص نباید موجب نارضایتی و سلب آسایش شهروندان شود، بیان داشت: متخلفان باید بدانند که هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم عمومی شهر و ایجاد مشکل برای شهروندان می شود توسط بازرسان شهرداری رصد می شود.

به گزارش ایرنا، باقرشهر یکی از شهرهای حاشیه ای کلان شهر تهران هست که در محور ارتباطی تهران قم و در حوزه استحفاظی شهرستان ری واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه